Beantwoord

Migreren van een data-only SIM met 06 nr. naar een SIM met voicefunctie met behoud van nr.

  • 4 April 2017
  • 6 reacties
  • 229 keer bekeken

Ik heb hier een data-only SIM uit een tablet, met een "mooi nummer" nl. 06 xxxxxxxx.
Ik gebruik deze niet meer voor data, maar wil er wel mee gaan bellen in een gewone telefoon.
Op dit moment gaat dat niet, en krijg ik alleen de melding "U kunt helaas geen gebruik maken van deze dienst"
Vraag: Kan iemand mij een offerte doen toekomen, wat het kost om deze SIM geschikt te maken voor gewoon mobiel ( voice ) verkeer ?? Ik heb alles geprobeerd, bellen met 06 1200 1200, met 0800 0105, naar de Primafoonwinkel geweest, naar het businescenter op de Maanlander in Amersfoort. Niemand weet hoe dit aan te pakken.
Misschien gaat er bij een systeembeheerder een licht op ?
Ik hoor het wel. Greetz, Rene, Xenomatrix
icon

Beste antwoord door Tim 5 April 2017, 10:41

Bekijk origineel

6 reacties

Ik heb hier een data-only SIM uit een tablet, met een "mooi nummer" nl. 06 x150 008.
Ik gebruik deze niet meer voor data, maar wil er wel mee gaan bellen in een gewone telefoon.
Op dit moment gaat dat niet, en krijg ik alleen de melding "U kunt helaas geen gebruik maken van deze dienst"
Vraag: Kan iemand mij een offerte doen toekomen, wat het kost om deze SIM geschikt te maken voor gewoon mobiel ( voice ) verkeer ?? Ik heb alles geprobeerd, bellen met 06 1200 1200, met 0800 0105, naar de Primafoonwinkel geweest, naar het businescenter op de Maanlander in Amersfoort. Niemand weet hoe dit aan te pakken.
Misschien gaat er bij een systeembeheerder een licht op ?
Ik hoor het wel. Greetz, Rene, Xenomatrix


NB. Nr is natuurlijk 06 xxxxxxxx ( tien cijfers )....
Reputatie 7
Badge +11
Hi René,

Ik heb je privébericht beantwoord. Je hebt inmiddels het e-mailadres gevonden die ik je gestuurd heb? Je kunt je verzoek per e-mail indienen voor het omzetten van het abonnement. 😃
Reputatie 1
Badge
Ik ben wel benieuwd of het gelukt is om er een spraak nummer van te maken.
Reputatie 7
Badge +6
Bij ons op kantoor hebben wij dat al een aantal keer voor elkaar gekregen 🙂 het is gewoon een kwestie van het abonnementstype wijzigen.
Reputatie 1
Badge
Goed om te lezen dat er wel succesvolle pogingen zijn binnen de ZM KPN markt. Bij KPN IoT is dit echt niet mogelijk 😉
Reputatie 7
Badge +6
Wij zitten bij grootzakelijk en kunnen (Naja, konden toen het nog 06 nummers waren) dit doen via de VAMO Portal 🙂

Reageer