Vraag

Mijn abonnement order annuleren

  • 8 april 2020
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Ik probeer al langer dan een maand lang mijn bestelling te annuleren en ik heb ondertussen misschien al 30 mensen van kpn aan de lijn gehad die het wel zouden doen of iemand die me zou doorverbinden waar vervolgens de telefoon wordt weggedrukt. Ik ben er echt klaar mee.

Ik had een order geplaatst voor een toestel en abonnement verlenging, maar het toestel was niet op voorraad. Ik heb het toen zelf besteld en dus moet mijn order geannuleerd worden.

Hoe moeilijk is dat wel niet?

Ik heb een week gewacht, omdat ik dacht dat het misschien nog wel op voorraad zou komen. Vervolgens gebeld en besproken dat ik het zelf zou bestellen en alleen het abonnement zou worden doorgezet. Sindsdien ben ik al hier mee bezig.

Het gaat om het zakelijke bestelnummer ARMOR-673752-1 en ik zit er nu over te twijfelen om überhaupt mijn abonnement te gaan verlengen bij de kpn.

Gister heb ik weer iemand aan de lijn gehad die het wel zou regelen, maar ik krijg geen mailtje dat het ook daadwerkelijk is geannuleerd en daarom bel ik telkens weer opnieuw. (ik krijg nog steeds de mail dat het niet op voorraad is) Als ik klik om mijn bestelling te controleren staat het nog steeds op “annuleren” zou dat niet anders moeten zijn ondertussen?


3 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Goedemiddag @Andrea van der Klooster, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

 

Ik heb direct voor u nagekeken wat de status van de order is en zie dat deze sinds gister middag succesvol geannuleerd is. Het kan wel zo zijn dat het even duurt voordat deze informatie in alle systemen gesynchroniseerd is.

Gelukkig! Ik ben hier al zo lang mee bezig. Heel fijn dat het eindelijk gelukt is. 

Dankjewel voor het kijken.

Reputatie 2
Badge +2

Graag gedaan! :relaxed:

Reageer