Beantwoord

Mijn multisim blijft maar op activeren hangen op mijn watch app (staat bij kpn op suspended)

  • 6 March 2023
  • 5 reacties
  • 102 keer bekeken

Badge

Ik heb 2 weken geleden een mutisim aangeschaft maar deze wordt maar niet geactiveerd, na meerdere telefoontjes met de helpdesk en na bezoek bij de winkel krijg ik steeds de boodschap “ U moet nog even geduld hebben”  

alles staat goed de software is up to date alleen in het KPN systeem blijft hij hangen op suspended  wie kan mij aub helpen aan een persoon die dit voor mij kan activeren?

 

gr,

 

Rick

icon

Beste antwoord door Rick S. 8 March 2023, 16:02

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @rickengelbregt

Bedankt voor het invullen van het klantnummer! 
Ik spring even in, omdat Mark vandaag niet aanwezig is. Ik heb even gekeken en ik zie dat alle orders inmiddels bij ons afgerond en ‘completed’ zijn.  De Multisim staat aan onze kant nu helemaal actief. Wat dat betreft denk ik dat je de Multisim nu ook volgens de instructies op de Multisim activeren pagina kan activeren. 

Badge

@Rick S. ja heel fijn bedankt!!

Reputatie 5
Badge +5

Goedemiddag @rickengelbregt

Ik kijk graag even mee. Zet je bedrijfsnaam, 06-nummer, en klantnummer in je forumprofiel. Dan pak ik je account erbij. 

Badge

Ik heb het erbij geplaats als je mij kan helpen heel graag!

 

gr,

 

Rick Engelbregt

Badge

@Mark L.  ik kon helaas nergens mijn 06 nummer kwijt in mijn profiel maar hij eindigt op 46

Reageer