Beantwoord

Mobiel abonnement zakelijk hi

  • 20 februari 2018
  • 5 reacties
  • 240 keer bekeken

Wat heb je ook alweer nodig bij KPN winkel voor al bestaand abonnement te verlengen? (Moet snel want tel kapot) ik weet recent uittreksel kvk maar wat nog meer? Dan staan we morgen klaar met alle gegevens nl. Dank alvast!
icon

Beste antwoord door Tim 21 februari 2018, 09:14

Hi @Ing00, welkom op ons forum 😃
Met een defecte telefoon kunt u niet veel, snel een nieuwe uitzoeken dus!
In de winkel hebt u uw legitimatiebewijs nodig (tekenbevoegde) en inderdaad een recent uittreksel kvk.
Veel succes, mocht u vragen hebben verneem ik het graag. Tip: vraag ook naar de mogelijkheden van een toestelverzekering 😉
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hi @Ing00, welkom op ons forum 😃
Met een defecte telefoon kunt u niet veel, snel een nieuwe uitzoeken dus!
In de winkel hebt u uw legitimatiebewijs nodig (tekenbevoegde) en inderdaad een recent uittreksel kvk.
Veel succes, mocht u vragen hebben verneem ik het graag. Tip: vraag ook naar de mogelijkheden van een toestelverzekering 😉
Dankje Tim! Was (gelukkig) toch alweer aan verlenging toe (abonnement met toestel....)
Reputatie 7
Badge +11
Dat is een opluchting, kunt u fijn een nieuw toestel krijgen. Als ik kan helpen met advies verneem ik dat graag! 🙂
Gelukt; hij heeft een nieuw Sony Xperia Z blablabla compact en kan weer bellen en appen 🙂. Dankje Tim
Reputatie 7
Badge +11
Super, top dat het zo snel is gelukt! 😃

Reageer