Beste antwoord door Tim
Bekijk origineelMobiel abonnement zakelijk hi
Wat heb je ook alweer nodig bij KPN winkel voor al bestaand abonnement te verlengen? (Moet snel want tel kapot) ik weet recent uittreksel kvk maar wat nog meer? Dan staan we morgen klaar met alle gegevens nl. Dank alvast!
Hi @Ing00 , welkom op ons forum 😃
Met een defecte telefoon kunt u niet veel, snel een nieuwe uitzoeken dus!
In de winkel hebt u uw legitimatiebewijs nodig (tekenbevoegde) en inderdaad een recent uittreksel kvk.
Veel succes, mocht u vragen hebben verneem ik het graag. Tip: vraag ook naar de mogelijkheden van een toestelverzekering 😉
Met een defecte telefoon kunt u niet veel, snel een nieuwe uitzoeken dus!
In de winkel hebt u uw legitimatiebewijs nodig (tekenbevoegde) en inderdaad een recent uittreksel kvk.
Veel succes, mocht u vragen hebben verneem ik het graag. Tip: vraag ook naar de mogelijkheden van een toestelverzekering 😉
Dat is een opluchting, kunt u fijn een nieuw toestel krijgen. Als ik kan helpen met advies verneem ik dat graag! 🙂
Gelukt; hij heeft een nieuw Sony Xperia Z blablabla compact en kan weer bellen en appen 🙂. Dankje Tim
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.