Vraag

Mobiel bellen buitenland

  • 29 August 2017
  • 1 reactie
  • 91 keer bekeken

Wederom problemen met het bellen in het buitenland. Het is een telkens terugkerend probleem. Geen verbinding, slechte verbinding, wegvallen van verbinding. Dit heeft mij in het verleden een prospect gekost, dat dreigt nu weer.
Kom niet aanzetten met ligt aan provider, want dat is niet zo. Andere tel met buitenlands nummer zelfde provider werkt perfect, waarom dan niet met Nederlands nummer??? Duur abb. en werkt niet naar behoren.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Goedenavond Pirgah,

Welkom op het zakelijk forum van KPN! Wat gek dat het telkens niet lukt en vooral ook lastig. Doen andere diensten, zoals sms en internet, het wel gewoon? Maakt uw toestel helemaal geen verbinding of wordt er een tekst gesproken wanneer u wilt bellen? Wat u kunt proberen is om handmatig een ander netwerk te kiezen om te kijken of dit verschil maakt. Werkt het hierna nog niet? Dan ontvang ik graag uw mobiele telefoonnummer, postcode en huisnummer in een privébericht. Dan ga ik ermee aan de slag!

Reageer