Ik vertrok vanmiddag vanuit NL naar Spanje en toen ik aankwam deed mn telefoon het niet meer, zowel data als bellen werkt niet meer. Ik ben alles volgens mij langsgeweest roaminga aan, apn op internet (portalmmm.nl doet het ook niet) etc. etc. ik ben vaak in het buitenland en heb dit probleem nog nooit gehad. Nu heb ik recent het contract overgenomen ivm een splitsing van ons bedrijf. het contract staat nu op een andere bv. Echter heb ik in het geheel nog geen rekening ontvangen. Ik ben nu bang (omdat alles goed staat volgens mij) dat er niet betaald is en dat daardoor mijn telefoon is afgesloten (even voor de goede orde ik heb geen factuur ontvangen, dus kón niet eens betalen). Ik ben hier voor mijn werk en geen telefoon en internet is heel erg onhandig. De kosten die ik zou hebben als ik onverichter zake terug moet zijn hoger dan mijn telefoonrekening. Hoe kom ik erachter of dit het probleem is? Ik kan dus ook geen zakelijk mijnkpn account aanmaken (waar ik zou kunnen checken of ik een factuur open heb staan) omdat ik geen klantnummer heb omdat die op de factuur staat en die heb ik nog niet........ help! Oh ja chatten kan tot 18:00 (24/7 service?) bellen kan ik dus niet... emailen kan ook niet en whatsappen (ik heb nu wifi in mn hotel) ook niet.
Beste antwoord door Michel Heijnen
Bekijk origineel