Vraag

Mobiel doorschakelen werkt niet

  • 14 June 2018
  • 2 reacties
  • 248 keer bekeken

Welke combinatie ik ook probeer ik kan mijn mobiel niet doorschakelen naar een vast nummer

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen Marlon, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Begrijp ik het goed dat u het nu probeert met de stercodes? Wellicht is het een idee om het via uw toestel te doen.

Neem voor uitleg over hoe u dit doet een kijkje op de pagina Mobiele telefoon doorschakelen
Goedemorgen,

Bedankt voor de terugkoppeling. zowel met stercode *21*nummer#, **21*nummer# als via mijn toestel lukt het helaas niet om door te schakelen. (via de opties op mijn toestel gebeurt er niets als ik dit probeer) en met de stercodes krijg ik de melding "Fout bij uitvoeren verzoek"

Kortom het lukt helaas niet, kan het zijn dat er iets in mijn netwerk niet goed gaat?

Reageer