Mobiel doorschakelen werkt niet
Welke combinatie ik ook probeer ik kan mijn mobiel niet doorschakelen naar een vast nummer
Goedemorgen Marlon, welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Begrijp ik het goed dat u het nu probeert met de stercodes? Wellicht is het een idee om het via uw toestel te doen.
Neem voor uitleg over hoe u dit doet een kijkje op de pagina Mobiele telefoon doorschakelen
Begrijp ik het goed dat u het nu probeert met de stercodes? Wellicht is het een idee om het via uw toestel te doen.
Neem voor uitleg over hoe u dit doet een kijkje op de pagina Mobiele telefoon doorschakelen
Goedemorgen,
Bedankt voor de terugkoppeling. zowel met stercode *21*nummer#, **21*nummer# als via mijn toestel lukt het helaas niet om door te schakelen. (via de opties op mijn toestel gebeurt er niets als ik dit probeer) en met de stercodes krijg ik de melding "Fout bij uitvoeren verzoek"
Kortom het lukt helaas niet, kan het zijn dat er iets in mijn netwerk niet goed gaat?
Bedankt voor de terugkoppeling. zowel met stercode *21*nummer#, **21*nummer# als via mijn toestel lukt het helaas niet om door te schakelen. (via de opties op mijn toestel gebeurt er niets als ik dit probeer) en met de stercodes krijg ik de melding "Fout bij uitvoeren verzoek"
Kortom het lukt helaas niet, kan het zijn dat er iets in mijn netwerk niet goed gaat?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.