Beantwoord

Mobiel internet in Aruba werkt niet

  • 6 mei 2017
  • 3 reacties
  • 185 keer bekeken

Ik ben nu een week in Aruba. In eerste instantie werkte mobiel internet, maar nu niet meer. Mijn instellingen heb ik op standaarrd staan en roaming aangevinkt. Vorig jaar was ik ook in Aruba en toen kreeg ik na verloop van tijd sms dat ik een bepaalde hoeveelheid data had verbruikt en kon ik kiezen te om meer te verbruiken. Nu heb ik geen sms ontvangen over mijn verbruik. Dit id behoorlijk lastig want ik kan ook niet appen. What to do?
icon

Beste antwoord door SjorsK 7 mei 2017, 23:06

Staat in het zakelijk abonnement roaming aan? Je werkgever moet dit namelijk aan hebben staan.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Staat in het zakelijk abonnement roaming aan? Je werkgever moet dit namelijk aan hebben staan.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Joris,

Heerlijk, zo'n weekje in Aruba! Als er nog eens een plekje vrij is in de koffer meld ik me graag aan.

Wel vervelend als u niet kunt appen. Zou u mij het 06-nummer willen doorgeven in een privé bericht? Dan ga ik inderdaad eens kijken of alles juist staat ingesteld in uw abonnement. 🙂
Reputatie 7
Badge +11
Hopelijk heeft @Joris in Aruba weer kunnen whatsappen :)

Dit topic verplaats ik naar het Mobiel forum!
De reactie van SjorsK bevat een goed advies en markeer ik als beste antwoord op uw vraag.

Reageer