Beste antwoord door SjorsK
Bekijk origineelMobiel internet in Aruba werkt niet
Ik ben nu een week in Aruba. In eerste instantie werkte mobiel internet, maar nu niet meer. Mijn instellingen heb ik op standaarrd staan en roaming aangevinkt. Vorig jaar was ik ook in Aruba en toen kreeg ik na verloop van tijd sms dat ik een bepaalde hoeveelheid data had verbruikt en kon ik kiezen te om meer te verbruiken. Nu heb ik geen sms ontvangen over mijn verbruik. Dit id behoorlijk lastig want ik kan ook niet appen. What to do?
Staat in het zakelijk abonnement roaming aan? Je werkgever moet dit namelijk aan hebben staan.
Hopelijk heeft @Joris in Aruba weer kunnen whatsappen :)
Dit topic verplaats ik naar het Mobiel forum!
De reactie van SjorsK bevat een goed advies en markeer ik als beste antwoord op uw vraag.
Dit topic verplaats ik naar het Mobiel forum!
De reactie van SjorsK bevat een goed advies en markeer ik als beste antwoord op uw vraag.
Hoi Joris,
Heerlijk, zo'n weekje in Aruba! Als er nog eens een plekje vrij is in de koffer meld ik me graag aan.
Wel vervelend als u niet kunt appen. Zou u mij het 06-nummer willen doorgeven in een privé bericht? Dan ga ik inderdaad eens kijken of alles juist staat ingesteld in uw abonnement. 🙂
Heerlijk, zo'n weekje in Aruba! Als er nog eens een plekje vrij is in de koffer meld ik me graag aan.
Wel vervelend als u niet kunt appen. Zou u mij het 06-nummer willen doorgeven in een privé bericht? Dan ga ik inderdaad eens kijken of alles juist staat ingesteld in uw abonnement. 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.