Vraag

mobiel kan niet bellen wel gebeld worden

  • 27 July 2017
  • 1 reactie
  • 337 keer bekeken

ik heb een zakelijke mobiel.
Ik kan sinds gisteren niet meer bellen, maar anderen kunnen mij wel bellen. ( iPhone 6s)
Ik ben alle tips na gegaan maar in instellingen staat alles goed.
Ik had de nummerherkening die dag even uit gedaan en daarna weer aan, En toen deed die het niet meer.
Heb mijn mobiel weer aan en uit gedaan maar kan nog steeds niet bellen.

wie kan mij hier mee helpen?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hi @anjaxx

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Wat naar om te lezen dat u niet meer kunt bellen met uw mobiel. Dat is natuurlijk niet de bedoeling 😔 Natuurlijk zoek ik graag uit hoe we dit zsm kunnen verhelpen.

Wilt u mij in een privébericht het mobiele nummer, naam van de contractant/bedrijf en de laatste 4 cijfers van de IBAN sturen?

Reageer