ik heb een zakelijke mobiel.
Ik kan sinds gisteren niet meer bellen, maar anderen kunnen mij wel bellen. ( iPhone 6s)
Ik ben alle tips na gegaan maar in instellingen staat alles goed.
Ik had de nummerherkening die dag even uit gedaan en daarna weer aan, En toen deed die het niet meer.
Heb mijn mobiel weer aan en uit gedaan maar kan nog steeds niet bellen.
wie kan mij hier mee helpen?
Hi @anjaxx
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat naar om te lezen dat u niet meer kunt bellen met uw mobiel. Dat is natuurlijk niet de bedoeling 😔 Natuurlijk zoek ik graag uit hoe we dit zsm kunnen verhelpen.
Wilt u mij in een privébericht het mobiele nummer, naam van de contractant/bedrijf en de laatste 4 cijfers van de IBAN sturen?
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat naar om te lezen dat u niet meer kunt bellen met uw mobiel. Dat is natuurlijk niet de bedoeling 😔 Natuurlijk zoek ik graag uit hoe we dit zsm kunnen verhelpen.
Wilt u mij in een privébericht het mobiele nummer, naam van de contractant/bedrijf en de laatste 4 cijfers van de IBAN sturen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.