Vraag

Mobiel nummer toevoegen aan abo

  • 3 juni 2015
  • 3 reacties
  • 572 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Wij hebben een zakelijk mobiel abonnement voor 3 mobiele telefoons, met onderling bellen.

Zelf heb ik een abo bij Hollands Nieuwe. Graag zou ik mijn nummer willen laten toevoegen aan ons huidige abo bij KPN. Vragen hierbij : 1. m.i.v. wanneer kan dit ingaang ( ervan uitgaande dat dit correspondeert met het opzeggen bij HN ) 2. wat gaan de kosten worden als ik voor mijn nummer kies voor Basis Sim Only 150 3. Ik neem aan dat ik zelf het abo bij HN moet opzeggen of regelt KPN dit ? 4. Ik wil graag voorkomen dat ik bij het overstappen niet bereikbaar ben ; hoe gaat dit in zijn werk ?

3 reacties

Goedemorgen HannekeRaaijakers, 

Welkom op het Zakelijke Forum van KPN. Wat leuk om te lezen dat u uw eigen nummer ook onder wilt brengen bij KPN. Ervan uitgaande dat u uw mobiele nummer mee wilt nemen naar KPN, dan kunnen wij dit voor u regelen. Uw KPN abonnement gaat dan in op de dag dat uw contract bij Hollands Nieuwe ophoudt. Heeft u bij Hollands Nieuwe een zakelijk of een particulier abonnement lopen? De opzegtermijn, en daarmee de datum dat wij nummerbehoud kunnen aanvragen, is hier afhankelijk van. Wanneer u kiest voor een Basis Sim Only 150, zijn de periodieke kosten € 17,50 per maand. Belt u gratis met de andere drie mobiele nummers middels KPN Compleet? In dat geval kunt u dit vierde nummer hier ook aan toevoegen ook gebruik maken van € 5,00 voordeel, waardoor de maandelijkse kosten in dat geval € 12,50 per maand zijn. 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Goedemiddag http://zakelijke-community.kpn.com/t5/forums/replypage/board-id/mob_abo_zm/message-id/79#" target="_blank,

Wat leuk dat u wilt overstappen naar ons, wij verwelkomen u graag. U hoeft hier zelf niets voor te regelen, dat kunnen wij voor u doen. Om het abonnement af te sluiten kunnen wij telefonisch contact met u opnemen om dit in orde te maken. Wij vragen dan ook het nummerbehoud voor u aan en uw abonnement bij Hollands Nieuwe stopt dan op de dag dat uw KPN abonnement ingaat. Zo komt u niet voor dubbele kosten te staan. Ik stuur u zometeen een privébericht toe welke informatie ik graag van uw ontvang. Als u dit privébericht wilt beantwoorden naar mij toe, dan nemen we daarna telefonisch contact met u op. Als u op dit moment verdere vragen heeft, dan kunt u deze uiteraard stellen aan mij.

Met hartelijke groet,

Cindy
Reputatie 1
Badge
Klopt het dat mijn datategoed bij Sim Only 150 500 MB is ?

In dat geval zou u voor mij de overstap mogen regelen.

Mijn abo bij Hollands Nieuwe is particulier, loopt af op 22 sept 2015 en is opzegbaar vanaf

23 juli a.s.

Bij ons huidige abo bij Kpn bellen wij idd gratis middels KPN Compleet, dus wil ik het vierde nummer 

hier ook graag aan toevoegen.

Kunt u mij z.s.m. laten weten welke gegevens u nodig heeft, wat KPN regelt en wat ik zelf nog moet regelen ? PS : WEL NUMMERBEHOUD !!!!!

Reageer