Vraag

multisim op apple watch wilt niet inladen

  • 25 May 2023
  • 15 reacties
  • 199 keer bekeken

Hi,

 

Als ik mijn multisim probeer in te laden op mijn Apple watch krijg ik tijdens het inloggen een foutmelding dat er iets is misgegaan 


15 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Nevers, welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Bedankt voor het het invullen van het klantnummer in je forum profiel. Ik heb direct het account erbij gepakt en zie dat de Multisim activatie wel gereed gemeld is nu. Maar dan moet de koppeling inderdaad nog wel gerealiseerd worden.

Wordt er ook nog een specifieke omschrijving gegeven wat er dan precies is misgegaan? En probeer je ook de Multisim te koppelen via deze instructies?

 

En wellicht nog een aanvullende vraag. Wanneer je via een internetbrowser inlogt op je MijnKPN omgeving, lukt dit wel succesvol?

 

Hi Matthew,

 

Ik volg inderdaad de opgegeven instructies, maar zonder succes. Ik krijg helaas geen specifieke foutmelding, alleen dat er iets is misgegaan. Verder kan ik wel gewoon inloggen in MijnKPN. 

 

Met vriendelijke groet,

Noah Evers

Reputatie 4
Badge +2

En bij welke stap krijg je precies de melding te zien dat er iets is misgegaan? Heb je voor mij ook het type Apple watch waar je de multisim aan wilt koppelen?

Hi Matthew,

 

Zie de bijvoegde afbeelding. Gebeurt gelijk na het inloggen. Heb die nieuwste Apple watch.

 

Hi Matthew,

 

Heb je een update voor me?

Reputatie 4
Badge +2

Goedemorgen,

Excuus voor de late reactie. Wij zijn in het weekend of op feestdagen niet actief op het forum vandaar dat ik nu pas weer kan reageren.

Staat op jouw iPhone nu de optie ‘private relay’ geactiveerd? Deze functie kan er namelijk voor zorgen dat de installatie niet voltooid kan worden. Mocht je ondersteuning willen voor het deactiveren van de functie kan je eventueel ook contact opnemen met de servicedesk van Apple.

Hi Matthew,

 

Private relay stond aan mijn kant al uit, dus helaas :( .Verder nog oplossingen? 

Met vriendelijke groet,

Noah Evers

Reputatie 4
Badge +2

Hoi Noah, ik heb navraag gedaan en er lijkt inderdaad iets niet helemaal goed te gaan. Ik heb hier melding van gemaakt voor de specialisten zodat het issue technisch onderzocht kan worden. Wanneer ik hier een terugkoppeling op ontvang zal ik het je direct laten weten.

Hi Matthew,

Al iets van een update?

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen Noah, 

Ik heb gelijk naar de status van het ticket gekeken en ik zie dat het nog in behandeling is. Volgens de notities heeft een van de specialisten afgelopen donderdag 2 keer gebeld, maar zonder succes. Ik lees ook dat je voicemail is ingesproken en dat je een sms hebt ontvangen met contactgegevens zodat je zelf contact kunt zoeken met de specialisten. 

Hi Rick,

Wat gek, heb helaas niets ontvangen. Zou ik de contactgegevens kunnen krijgen op mijn mail? 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Nevers ,

Ik heb het direct voor je nagekeken en zie dat de eerdere melding is gesloten wegens ‘geen contact'.  Ik zal een nieuwe melding voor je aanmaken en laat het je hier weten wanneer ik weer een update voor je heb, of wanneer mijn collega's een contact poging hebben gedaan. 😉

Top, dankje!

Hi Matthew,

Ben een paar weken terug 1x gebeld en heb ook teruggebeld maar kan dat nummer niet bellen. Zouden jullie me nogmaals kunnen bellen?

Reputatie 4
Badge +2

Goedemorgen Noah, ik heb het voor je nagekeken en zie inderdaad dat er meerder onsuccesvolle belpogingen zijn geweest. Om ervoor te zorgen dat het nu goed gaat, kan je mij in een privébericht het contactnummer sturen waar je het best bereikbaar op bent, en welk ochtend/middag dagdeel het beste uitkomt?

Reageer