Vraag

Naar het buitenland verhuizen

  • 18 January 2023
  • 5 reacties
  • 107 keer bekeken

Hoi!


Hoe zijn de voorwaarden als ik met een kleinzakelijk mobiel-abonnement naar het buitenland verhuis, maar de contractduur nog niet is verstreken? Ik zie hier (https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen/emigreren.htm) dat het contract kosteloos kan worden beëindigd - maar geldt dit ook voor kleinzakelijk?

Op deze pagina staat ook: “Op het formulier kan je aangeven welk mobiele nummer je wilt behouden door het abonnement om te laten zetten naar prepaid.” - Maar: het formulier heeft er geen veld voor… Dus hoe werkt het dan?

 

Bedankt!


5 reacties

Reputatie 5
Badge +3

@oliver Duidelijk! Altijd goed om je van te voren goed te informeren natuurlijk. Ik wil toch even voor de zekerheid wat gegevens van je erbij pakken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met klantnummer/mobiele nummer van jouw abo? 🙂

@Leroy  Klopt! (Even voor de duidelijkheid: niet vandaag. Ik zou graag het proces nu willen weten, zodat ik het later niet hoef te vragen.)

Reputatie 5
Badge +3

@oliver Je hebt gelijk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit antwoord ook niet zomaar voor je heb. Ik heb navraag gedaan bij een specialist en kom er zo snel mogelijk op terug. 

Nog even ter 100% bevestiging; Je wilt dus gebruik maken van de optie om je huidige nummer om te zetten naar prepaid, toch?

Bedankt @Leroy! Maar hoe zit dat met “behouden door het abonnement om te laten zetten naar prepaid”? Daar is geen optie voor in het formulier, hoewel de FAQ dat zegt.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @oliver alles wat hier beschreven staat op deze link omtrent emigratie, geldt ook voor Kleinzakelijke abonnementen! 👍

Reageer