Welkom op het

Zakelijk KPN Forum

Recent online
Zakelijk KPN Forum - Indexpagina
Vraag

Nano simkaart aanvragen


Reputatie 1
Mijn man heeft een nieuwe smartphone gekocht. Echter hierin past alleen een nano simkaart. Zijn huidige simkaart is een micro-simkaart, welke we al eens op maat hebben moeten knippen. Omdat we dit niet aandurven naar een nano-formaat, zouden we graag een nieuwe nano simkaart hebben. Vragen hierbij:
1. Zijn hier extra kosten aan verbonden en zo ja, hoeveel?
2. Hoe lang duurt het voor we deze in huis hebben?
3. Wij willen de gegevens die op zijn huidige micro-simkaart staan, blijven gebruiken tot we de nano simkaart kunnen gaan gebruiken. Is dit mogelijk, of gaan al deze gegevens al verloren op het moment van aanmaak van een nano simkaart?

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hi @HannekeRaaijmakers,

Leuk om u weer terug te zien!
Ik kan mij erg goed voorstellen dat jullie huiverig zijn om de simkaart voor een tweede keer op formaat te knippen. Verstandige keuze om hulp te vragen. Ik kan jullie een nieuwe simkaart bij dit abonnement opsturen, die dan de huidige simkaart vervangt. Deze wordt per post verstuurd dus deze wordt binnen uiterlijk 2 werkdagen geleverd. Totdat de nieuwe simkaart door jullie zelf geactiveerd wordt blijft de huidige simkaart werken.

Als u mij in een privébericht het betreffende mobiele nummer en ter verificatie het klantnummer, naam van de tekenbevoegde, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van de IBAN stuurt ga ik direct aan de slag.
Reputatie 5
Badge +5
Hi @HannekeRaaijmakers,

Bedankt voor het sturen van de gegevens!
De nieuwe simkaart is inmiddels besteld en onderweg naar de Kanaaldijk-Noord.
Ik verwacht dat die morgen binnen komt en dan kunt u hem direct activeren en gebruiken.

Het viel mij vervolgens ook op dat 3 van de 4 nummers (waaronder dit nummer) per 06-07 verlengbaar zijn. Als u daar tegen die tijd hulp bij nodig heeft hoor ik dat graag!

Fijne dag verder 😎
Reputatie 1
Hallo Rick,
Fijn te horen dat de simkaart al onderweg is. Bedankt daarvoor.
Voor wat betreft de verlenging van 3 nummers: goed dat je dit ook meldt en dit had ik zelf inderdaad al op de agenda staan. Tegen die tijd kom ik daar zeker op terug; tot die tijd houd ik eventuele aanbiedingen in de gaten.

Reageer