Vraag

"Niet aangemeld bij netwerk"

  • 17 maart 2018
  • 1 reactie
  • 537 keer bekeken

Beste klantenservice-medewerkers,

Ik loop, sinds ik mijn S4 als leentoestel gebruik, tegen het volgende aan:
De simkaart meldt zich niet automatisch aan op de telefoon, dit moet ik zelf handmatig doen via Settings > more netwerks > mobile networks > network operators > select automatically.

Het probleem is dat ik het constant handmatig moet invoeren, dat ik zonder de instellingen in te voeren niemand kan bellen, of gebeld kan worden én ook geen gebruik kan maken van mijn eigen databundel, waardoor ik altijd afhankelijk ben van Wi-Fi.

Ik heb dit al een enige tijd geprobeerd op te lossen, maar zelf kom ik er niet uit. Vandaar mijn vraag om assistentie bij dit probleem.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @TellieRick, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Hebt u de S4 van KPN gekregen? Ik denk namelijk dat het aan het toestel ligt. Zou u de simkaart in een ander toestel willen plaatsen en testen of u het zelfde probleem ervaart?

Reageer