Sinds gistermorgen kan ik niet meer mobiel bellen en gebelt worden. Meer dan vervelend omdat ikmijn mobiel bedrijfsmatig nodig ben.
Vanmorgen dit probleem telefonisch gemeld en daar wordt me doodleuk verteld dat ik dinsdag maar terug moet bellen. Ronduit belachelijk!!.
Ik ben met mijn bedrijf afhankelijk van de mobiele telefoon, waarom KPN kunnen bij jullie problemen nooit eens op een normale manier opgelost worden, of tenminste fatsoenlijk behandeld worden.
Graag zsm reactie
Erwin Koenderink
Beste https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/542,
Van harte welkom op het Zakelijke Forum. Wat vervelend dat u momenteel niet bereikbaar bent. Ik kan mij voorstellen dat u dit zo spoedig mogelijk opgelost wilt hebben.
Ik wil graag voor u nakijken of er een oorzaak bekend is en daarmee uiteraard een mogelijke oplossing. Graag ontvang ik uw postcode, huisnummer, 06-nummer en simkaartnummer via https:///t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/326.
Van harte welkom op het Zakelijke Forum. Wat vervelend dat u momenteel niet bereikbaar bent. Ik kan mij voorstellen dat u dit zo spoedig mogelijk opgelost wilt hebben.
Ik wil graag voor u nakijken of er een oorzaak bekend is en daarmee uiteraard een mogelijke oplossing. Graag ontvang ik uw postcode, huisnummer, 06-nummer en simkaartnummer via https:///t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/326.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.