Nieuwe simkaarten bij sim-only abonnement
Ik heb na het omzetten van het abonnement naar simonly nieuwe simkaarten gekregen. Omdat het nogal een gedoe is om die te activeren ben ik benieuwd of dat eigenlijk wel nodig is?
Goedemorgen @SaskiaOost , welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Het is niet perse nodig om de simkaart te vervangen als de oude simkaart goed werkt en de juiste formaat heeft voor uw toestel. Verder kan het zijn dat u een oude simkaart hebt zonder de functie contactloos betalen met de telefoon. Dit zou ook een reden kunnen zijn om een nieuwe simkaart te activeren.
Dus als uw huidige simkaart gewoon in uw telefoon past en het contactloos functie zit al in uw oude simkaart of u hebt deze niet nodig, dan is er geen reden om een nieuwe simkaart te activeren.
Het is niet perse nodig om de simkaart te vervangen als de oude simkaart goed werkt en de juiste formaat heeft voor uw toestel. Verder kan het zijn dat u een oude simkaart hebt zonder de functie contactloos betalen met de telefoon. Dit zou ook een reden kunnen zijn om een nieuwe simkaart te activeren.
Dus als uw huidige simkaart gewoon in uw telefoon past en het contactloos functie zit al in uw oude simkaart of u hebt deze niet nodig, dan is er geen reden om een nieuwe simkaart te activeren.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.