Vraag

nog geen telefoons

  • 6 July 2017
  • 1 reactie
  • 73 keer bekeken

Op 20 juni heb ik 2 nieuwe contracten afgesloten bij mijn accountmanager. 1 met een nieuw telefoonnummer en 1 met het overnemen van een bestaand prepaid nummer. Beide met telefoons (iPhone en Samsung).

De iPhone werd snel op vrijdag 23 juni geleverd, echter onder rembours wat we nog nooit hebben gehad en ook niet was doorgegeven. Dus de bestelling kon ik weer terug laten nemen, want ik kon het bedrag op dat moment niet voldoen. Mijn contactpersoon gemaild en die gaf aan dat deze gang van zaken sinds kort gewijzigd was bij KPN. Dat is mooi, maar dan ben ik ook graag op de hoogte.

Het nieuwe contract met het bestaande nummer ging wat langer duren door storing in het systeem. Ook daar nog niks van gehoord.

We zijn nu 2 weken verder en mijn contactpersoon reageert niet meer na maandag de 26e en ik zit met 2 contracten zonder nummers en telefoons.

Kan iemand mij helpen om het proces weer op te starten. Alvast dank.

Gr. Natalie Heinen

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag @Natalie Heinen,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😁

Naar dat de levering van de toestellen en de abonnementen nog niet succesvol afgerond zijn. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Natuurlijk help ik je graag om het proces te voltooien. Om intern op onderzoek te kunnen gaan heb ik natuurlijk wat gegevens nodig.

Wilt u mij in een privébericht de contactgegevens van uw accountmanager, de postcode en huisnummer, klantnummer van uw pakket, naam van de contractant/bedrijf en het over te nemen mobiele telefoonnummer sturen?

Reageer