Vraag

Note 8 met nieuwe simkaart

  • 15 September 2017
  • 2 reacties
  • 75 keer bekeken

hoi!
vandaag per pakketpost mijn note 8 ontvangen.
alleen geeft hij als melding 'geen verbinding met netwerk'
net op op particulier platform gevraagd. zag toen pas link naar 'zakelijk'
grt hans

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Goedemorgen Hans!

Ik heb al met je gesproken in het andere topic.

Gezien het om een zakelijk abonnement gaat kan je via de volgende pagina's een nieuwe simkaart aanvragen:
KPN zakelijk mobiel klant:
https://www.kpn.com/zakelijk/service/mobiel/simkaart/nieuwe-simkaart.htm

KPN Een klant:
https://www.kpn.com/zakelijk/service/kpn-een/instellingen/sim-kaart/nieuwe-simkaart.htm

KPN Grootzakelijk klant:
In dit geval is het van belang om contact op te nemen met de ICT afdeling, de ICT afdeling kan de simkaart voor je vervangen.
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen Hans, Welkom op het KPN Zakelijk Forum.

Bent u er inmiddels uitgekomen met de nieuwe simkaart? Mocht dat niet zo zijn help ik u graag verder. Stuur in een privébericht uw 06-nummer, postcode, huisnummer en bedrijfsnaam naar mij, dan ga ik voor u aan de slag.

Reageer