hoi!
vandaag per pakketpost mijn note 8 ontvangen.
alleen geeft hij als melding 'geen verbinding met netwerk'
net op op particulier platform gevraagd. zag toen pas link naar 'zakelijk'
grt hans
Goedemorgen Hans!
Ik heb al met je gesproken in het andere topic.
Gezien het om een zakelijk abonnement gaat kan je via de volgende pagina's een nieuwe simkaart aanvragen:
KPN zakelijk mobiel klant:
https://www.kpn.com/zakelijk/service/mobiel/simkaart/nieuwe-simkaart.htm
KPN Een klant:
https://www.kpn.com/zakelijk/service/kpn-een/instellingen/sim-kaart/nieuwe-simkaart.htm
KPN Grootzakelijk klant:
In dit geval is het van belang om contact op te nemen met de ICT afdeling, de ICT afdeling kan de simkaart voor je vervangen.
Ik heb al met je gesproken in het andere topic.
Gezien het om een zakelijk abonnement gaat kan je via de volgende pagina's een nieuwe simkaart aanvragen:
KPN zakelijk mobiel klant:
https://www.kpn.com/zakelijk/service/mobiel/simkaart/nieuwe-simkaart.htm
KPN Een klant:
https://www.kpn.com/zakelijk/service/kpn-een/instellingen/sim-kaart/nieuwe-simkaart.htm
KPN Grootzakelijk klant:
In dit geval is het van belang om contact op te nemen met de ICT afdeling, de ICT afdeling kan de simkaart voor je vervangen.
Goedemorgen Hans, Welkom op het KPN Zakelijk Forum.
Bent u er inmiddels uitgekomen met de nieuwe simkaart? Mocht dat niet zo zijn help ik u graag verder. Stuur in een privébericht uw 06-nummer, postcode, huisnummer en bedrijfsnaam naar mij, dan ga ik voor u aan de slag.
Bent u er inmiddels uitgekomen met de nieuwe simkaart? Mocht dat niet zo zijn help ik u graag verder. Stuur in een privébericht uw 06-nummer, postcode, huisnummer en bedrijfsnaam naar mij, dan ga ik voor u aan de slag.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.