Vraag

Nummerbehoud fout gegaan - interne communicatie is niet aligned

  • 1 July 2021
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw, 

Februari jl. had ik voor mijn collega nummeroverzetting aangevraagd van zakelijk naar privé. Deze kregen wij in eerste instantie retour omdat het document niet goed was. Ik heb vervolgens op 9 maart jl. contact gehad met een collega van u en geregeld dat het nummer van de heer De Ruiter kon worden overgezet van Zakelijk naar Privé met nummerbehoud.

Zie kopie van mijn bericht hieronder:

[09-03 13:20] Sharindha Harhangi |

Hoi Rutger, was echt gedoe met jouw nummerovername bij KPN, ze hadden mij tot twee keer toe gemaild dat contract overnameformulier niet was ingediend, terwijl dat allang al was gebeurd. Ik heb het nu maar telefonisch geregeld. Je gaat als het goed is de aanvraag nu via je prive mail binnen krijgen. Daarop staat nummberbehoud nee. Geen paniek, er is nummerbehoud aangevraagd, maar dat moest hij blijkbaar achteraf regelen. Zodra jij de bevestiging hebt ontvangen, bericht je mij dat even dan kan ik Maayke berichten je mobiele vergoeding aan te zetten. Verder is je nw contract bij KPN maandelijks opzegbaar. Dus je kan komende tijd ook nog even nadenken of je een nw abo wilt en wat voor soort. Maar dat gaat verder helemaal buiten mij om. 

Vervolgens heeft Rutger een bevestiging gehad, zie hieronder en ook het nummer welke hij wilt behouden. 
Drie maanden later zie ik dat zijn nummer nog steeds op de factuur staat van de zakelijke rekening en ben ik erachter gekomen dat hij blijkbaar betaalt voor een nummer welke helemaal niet in gebruik is. 

Ik heb hier vandaag weer over gebeld nadat mij twee weken terug beloofd was per mail dat ik binnen 5 werkdagen over dit probleem gebeld zou worden. Ik ben nooit teruggebeld. Uw collega die ik vandaag heb gesproken, geeft aan dat een nummerovername nooit telefonisch kan plaatsvinden. U snapt wel dat voor de klant het einde zo zoek is. De interne communicatie is echt ruk. Waardoor de ene agent dit zegt en de andere dat en voor de klant is het maar gokken wie de waarheid spreekt. 

Uit de bevestiging hieronder is duidelijk dat het daarin genoemde nummer actief is onder de bestelnummer: ARMOR2274782. 

Graag zie ik het volgende gebeuren. Het nummer welke blijkbaar onder de bestelling ARMOR2274782 valt wordt per direct opgezegd. De kosten van de afgelopen 4 maanden worden aan de heer De Ruiter teruggestort. Nergens in uw communicatie wordt gemeld dat wij een ander nummer gekocht hebben. Dus uw informatie is foutief en graag zie ik dat dit hersteld wordt. 

Zodra dit geregeld is, zal ik nogmaals de contractovername van zakelijk naar privé in gang zetten.

 

In afwachting van uw reactie verblijf ik. 

Hoogachtend, 
Sharindha Harhangi  


 

 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Goedemorgen Sharindha  (@ROBIN Software),

Bedankt voor het delen van jouw verhaal. Ik kan mij goed voorstellen dat het verwarring veroorzaakt en dat je graag duidelijkheid wenst. Ik ga je helpen om meer duidelijkheid hierover te krijgen. Het is voor mij ook nog wat onduidelijk en ik vertrouw erop dat we er samen uit zullen komen :slight_smile: .

Fijn dat je meteen het ordernummer met ons hebt gedeeld, daarmee heb ik het abonnement van de heer De Ruiter gevonden. Wat ik zie is dat het abonnement van de heer De Ruiter een privé abonnement betreft waarvoor hij momenteel zelf betaald en van wat ik uit jouw verhaal verneem was dat ook de bedoeling. Mocht ik het verkeerd lezen, vul mij dan alsjeblieft aan.

Daarnaast heb ik ook gekeken naar de laatste facturen van ROBIN Software bv en daar zie ik het huidige telefoonnummer, eindigend op 373, van de heer De Ruiter niet op terug. Mocht het om een ander telefoonnummer gaan, wil je dat nummer dan in een privé bericht naar mij sturen? Dan ga ik graag verder op onderzoek.

Reputatie 5
Badge +10

Hi Sharindha,

Van wat ik heb begrepen heb je vanmiddag telefonisch contact gehad met mijn collega Hamayun en is er een oplossing geboden. Het abonnement blijkt contractvrij te zijn waardoor een contractovername niet nodig is. Er kan dus een nieuwe abonnement worden aangevraagd met nummerbehoud. 

Wij hebben uiteindelijk niet echt contact gehad maar mocht je mij een volgende keer nodig hebben, dan weet je mij te vinden.

Reageer