Beantwoord

Nummerovername van andere provider (zakelijk) naar KPN


Reputatie 7
Badge +6
Hoihoi!

Ik ben even een nummerbehoud aan het regelen voor een klant die graag klant wilt worden van KPN. (Andere provider zakelijk naar KPN Privé).

Het nummer is vrij gegeven, zijn er verder nog zaken die ik mee moet geven aan mijn klant om de zaken zo soepel mogelijk te laten verlopen 🙂

Alvast bedankt voor de moeite!
icon

Beste antwoord door SjorsK 6 juli 2018, 18:08

Tim schreef:

Spot ik nou een vraag van een echte Mastermind? 🤓


Jazeker! Niks minder dan perfectie voor mijn klanten - zelfs als ze vertrekken 😉 Daarnaast vraag ik liever te veel dan te weinig 🤓

Tim schreef:


Als je goed voorbereid wilt zijn, dan adviseer ik je om het simkaartnummer en oude klantnummer bij de hand te hebben. Er zijn steeds minder gegevens nodig nu de verificatie voor nummerbehoud tegenwoordig via SMS gaat! Het kan daarom zijn dat je helemaal niets nodig hebt, zolang de SMS verificatie akkoord is. 👍🏼

Maar helemaal gezien het nummer van een zakelijk abonnement afkomstig is, beter goed voorbereid toch? 😉



Helemaal top! Zo gezegd zo gedaan lijkt mij 🙂

Dan even een checklist (Op volgorde van prioriteit):
  • Nummer moet vrij gegeven worden door de oude provider op verzoek van de contractant.
  • Klantnummer moet doorgegeven worden door de contractant aan de klant
  • SMS verificatie moet goedgekeurd worden (door klant zelf)
  • simkaart nummer moet mee genomen worden. (staat op de simkaart, kan de klant zelf)

Voor overige lezers: Bedrijven hebben meestal telecombeheerders aangesteld die meestal in de ICT afdeling zitten, deze mensen kunnen de eerste twee stappen regelen (In mijn geval doe ik dat zelf gezien ik een telecombeheerder ben 🙂 ).

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Spot ik nou een vraag van een echte Mastermind? 🤓

Als je goed voorbereid wilt zijn, dan adviseer ik je om het simkaartnummer en oude klantnummer bij de hand te hebben. Er zijn steeds minder gegevens nodig nu de verificatie voor nummerbehoud tegenwoordig via SMS gaat! Het kan daarom zijn dat je helemaal niets nodig hebt, zolang de SMS verificatie akkoord is. 👍🏼

Maar helemaal gezien het nummer van een zakelijk abonnement afkomstig is, beter goed voorbereid toch? 😉
Reputatie 7
Badge +6
Tim schreef:

Spot ik nou een vraag van een echte Mastermind? 🤓


Jazeker! Niks minder dan perfectie voor mijn klanten - zelfs als ze vertrekken 😉 Daarnaast vraag ik liever te veel dan te weinig 🤓

Tim schreef:


Als je goed voorbereid wilt zijn, dan adviseer ik je om het simkaartnummer en oude klantnummer bij de hand te hebben. Er zijn steeds minder gegevens nodig nu de verificatie voor nummerbehoud tegenwoordig via SMS gaat! Het kan daarom zijn dat je helemaal niets nodig hebt, zolang de SMS verificatie akkoord is. 👍🏼

Maar helemaal gezien het nummer van een zakelijk abonnement afkomstig is, beter goed voorbereid toch? 😉



Helemaal top! Zo gezegd zo gedaan lijkt mij 🙂

Dan even een checklist (Op volgorde van prioriteit):
  • Nummer moet vrij gegeven worden door de oude provider op verzoek van de contractant.
  • Klantnummer moet doorgegeven worden door de contractant aan de klant
  • SMS verificatie moet goedgekeurd worden (door klant zelf)
  • simkaart nummer moet mee genomen worden. (staat op de simkaart, kan de klant zelf)

Voor overige lezers: Bedrijven hebben meestal telecombeheerders aangesteld die meestal in de ICT afdeling zitten, deze mensen kunnen de eerste twee stappen regelen (In mijn geval doe ik dat zelf gezien ik een telecombeheerder ben 🙂 ).
Reputatie 7
Badge +11
Mooie checklist @SjorsK 👌🏼
Veel succes!

Reageer