Ben vandaag bij de kpn xl einkel geweest gevraagd om mijn abonnement op te zeggen verlagen .
Heb ook de uitschrijving van de kvk laten zien .
Kpn kan hellaas niet meewerken kan nog tot einde van het jaar betalen.
Hoe komen mensen in de problemen.
Kpn biedt aub een oplossing
Goedemiddag Ad,
Welkom op het zakelijk forum van KPN.
Wanneer ik uw bericht goed begrijp, wenst u dus uw zakelijk abonnement op te zeggen. Of u wilt overgaan naar een lager pakket. Klopt dat? Ik kan mij goed voorstellen dat u niet graag betaalt voor een dienst die u niet meer gaat gebruiken.
Al ga ik er stiekem van uit dat mijn collega's dit correct voor u hebben nagekeken, duik ik hier zelf graag nogmaals voor u in. En zoek ik voor uit welke mogelijkheden er zijn. Dit is afhankelijk van welk pakket u heeft en wat daarvan de contracttermijn is,
Wanneer u mij in een privébericht uw postcode + huisnummer, contractnaam en klantnummer stuurt, ga ik voor u op onderzoek uit.
Welkom op het zakelijk forum van KPN.
Wanneer ik uw bericht goed begrijp, wenst u dus uw zakelijk abonnement op te zeggen. Of u wilt overgaan naar een lager pakket. Klopt dat? Ik kan mij goed voorstellen dat u niet graag betaalt voor een dienst die u niet meer gaat gebruiken.
Al ga ik er stiekem van uit dat mijn collega's dit correct voor u hebben nagekeken, duik ik hier zelf graag nogmaals voor u in. En zoek ik voor uit welke mogelijkheden er zijn. Dit is afhankelijk van welk pakket u heeft en wat daarvan de contracttermijn is,
Wanneer u mij in een privébericht uw postcode + huisnummer, contractnaam en klantnummer stuurt, ga ik voor u op onderzoek uit.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.