Vraag

Op zeggen verlagen abonnement

  • 23 February 2017
  • 1 reactie
  • 95 keer bekeken

Ben vandaag bij de kpn xl einkel geweest gevraagd om mijn abonnement op te zeggen verlagen .
Heb ook de uitschrijving van de kvk laten zien .
Kpn kan hellaas niet meewerken kan nog tot einde van het jaar betalen.
Hoe komen mensen in de problemen.
Kpn biedt aub een oplossing

1 reactie

Reputatie 2
Badge +2
Goedemiddag Ad,

Welkom op het zakelijk forum van KPN.

Wanneer ik uw bericht goed begrijp, wenst u dus uw zakelijk abonnement op te zeggen. Of u wilt overgaan naar een lager pakket. Klopt dat? Ik kan mij goed voorstellen dat u niet graag betaalt voor een dienst die u niet meer gaat gebruiken.

Al ga ik er stiekem van uit dat mijn collega's dit correct voor u hebben nagekeken, duik ik hier zelf graag nogmaals voor u in. En zoek ik voor uit welke mogelijkheden er zijn. Dit is afhankelijk van welk pakket u heeft en wat daarvan de contracttermijn is,

Wanneer u mij in een privébericht uw postcode + huisnummer, contractnaam en klantnummer stuurt, ga ik voor u op onderzoek uit.

Reageer