Beantwoord

Optie "Wisselgesprek" werkt niet meer

  • 21 August 2018
  • 4 reacties
  • 9883 keer bekeken

L.S.,

Sinds enige tijd doet de optie "wisselgesprek" het niet meer op mijn telefoon.
Op jullie forum las ik dat ik niet de enige ben met dit probleem en dat jullie ontdekt hebben dat jullie achter de schermen iets in moeten stellen om deze optie opnieuw te activeren. Zouden jullie mij daar bij willen helpen ajb?
De optie *43# heb ik al geprobeerd en wisselgesprek staat aan (onder instellingen => telefoon).

Vast bedankt!

Met vriendelijke groet, Marianne
icon

Beste antwoord door Mark L. 21 August 2018, 16:41

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag Marianne, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik help u graag. Betreft het een mobiel abonnement? Zo ja, met welk toestel?

Voor de iPhone zijn er inderdaad problemen bekend met de optie wisselgesprek.
De oplossing is als volgt:

Allereerst is het belangrijk nieuwste iOS versie gebruikt. Vervolgens onderneemt u de volgende stappen:

1. Ga naar instellingen
2. Kies voor ' Mobiele Data'
3. Klik op ' Schakel 4G in'
4. En dan 'Alleen data'
5. Na deze stappen activeert u wissel gesprek met stercode *43#
Hartelijk dank voor je snelle reactie, Mark. Ik ben erg blij want het lijkt weer te werken!

Met vriendelijke groet, Marianne
Reputatie 5
Badge +5
Graag gedaan Marianne. Goed om te lezen dat het weer werkt.

Beste KPN,

Helaas heeft mijn wisselgesprek op mijn zakelijke Iphone niet gewerkt de afgelopen 9 maanden, 
Hebben jullie wellicht een idee waar dit aan ligt? 

Alvast bedankt! PS:  Onderstaande heb ik al gedaan en dat helpt niet:
Allereerst is het belangrijk nieuwste iOS versie gebruikt. Vervolgens onderneemt u de volgende stappen:

1. Ga naar instellingen
2. Kies voor ' Mobiele Data'
3. Klik op ' Schakel 4G in'
4. En dan 'Alleen data'
5. Na deze stappen activeert u wissel gesprek met stercode *43#

Reageer