Beste,
Ik woon inmiddels in Canada waardoor ik mijn Nederlandse zakelijke KPN abonnement graag zou willen opzeggen. Ik kan het aangegeven telefoonnummer voor opzeggen vanuit het buitenland op een of andere manier niet bereiken en jullie hebben geen email adres. Hoe kan ik het beste opzeggen?
Mvg,
Bram Eekhout
Goedemorgen Bram, welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Ik kan u daarbij helpen. Stuur mij een privébericht met daarin: het 06-nummer, klantnummer, geb. datum contractant en de laatste 4 cijfers van het IBAN.
Ik kan u daarbij helpen. Stuur mij een privébericht met daarin: het 06-nummer, klantnummer, geb. datum contractant en de laatste 4 cijfers van het IBAN.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.