Overstappen naar KPN en dan zo waardeloos geholpen worden

  • 12 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 123 keer bekeken

Ik ga overstappen naar KPN, voor de service en het abonnement omdat ik naar het bedrijf wilde met een goede dekking en de juiste service. Wat voel ik me nu al bedrogen! Je besteld een abonnement met telefoon en er word gezegd dat hij woensdag afgeleverd wordt, maar helaas hij is niet op voorraad. Kan gebeuren geen probleem. Na iets meer dan 1 ½ week een mailtje ik kan een afspraak maken voor de bezorging. Online lukt het al niet de blauwe afspraken knop is er niet. Dan maar bellen met het bezorg bedrijf. Sorry maar uw aanvraag is geannuleerd is het eerste wat ik hoor. Hup KPN maar weer bellen. En weer heen en weer terug.

Ik ben inmiddels 4 dagen verder en heb meer dan 5 uur aan de telefoon gezeten te hebben is de oplossing: er is geen oplossing. We bellen u na het weekend weer. Oh en u kunt ook niet annuleren of in de winkel de telefoon halen.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6
Hi @Ronald Hillebrand,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! In het weekend zijn wij niet actief op het forum. Vandaar dat u vandaag pas een reactie ontvangt.

Wat ontzettend naar om te lezen dat de overstap naar KPN verre van vlekkeloos verloopt. Daar zit u natuurlijk niet op te wachten. Als ik het goed begrijp bleek het bestelde toestel dus niet op voorraad te zijn en vervolgens bleek dat de bestelling in zijn geheel geannuleerd was, toch?

Ik ga uiteraard graag op onderzoek uit om dit zo snel als mogelijk voor u te regelen. Wilt u mij in een DM het mobiele telefoonnummer, de bedrijfsnaam, het kvk nummer en uw geboortedatum sturen?

Reageer