Is dit normaal, en zo ja, hoe lang gaat deze situatie duren? Zo nee, wat moet ik nu doen om dit probleem opgelost te krijgen?
Met vriendelijke groet,
Peter
Beste antwoord door Rick S.
Goedemiddag @PCE ,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Goed dat u dit verhaal hier geplaatst heeft en heel erg fijn dat u direct uw klantnummer in uw forumprofiel heeft ingevuld. Ik kan mij goed voorstellen dat u zich afvraagt of het helemaal goed gaat.
Op de dag van porteren kan het inderdaad kloppen dat u tijdelijk niet bereikbaar bent. Officieel moet de portering voor 16.00 uur vanmiddag afgerond worden. Als ik echter in uw account kijk lijkt het erop als de portering inmiddels wel afgerond is.
Wilt u daarom uw toestel (met de nieuwe simkaart) helemaal uitschakelen en vervolgens weer inschakelen?
Bekijk origineel
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Goed dat u dit verhaal hier geplaatst heeft en heel erg fijn dat u direct uw klantnummer in uw forumprofiel heeft ingevuld. Ik kan mij goed voorstellen dat u zich afvraagt of het helemaal goed gaat.
Op de dag van porteren kan het inderdaad kloppen dat u tijdelijk niet bereikbaar bent. Officieel moet de portering voor 16.00 uur vanmiddag afgerond worden. Als ik echter in uw account kijk lijkt het erop als de portering inmiddels wel afgerond is.
Wilt u daarom uw toestel (met de nieuwe simkaart) helemaal uitschakelen en vervolgens weer inschakelen?