Vraag

privacy-instellingen

  • 5 October 2017
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik ontvang een mail als bevestiging van een of meerdere wijzigingen van uw privacy-instellingen van KPN zijn verwerkt.
Totaal geen verwijzing waar dit betrekking op heeft en/of wat er gewijzigd is.
Als bedrijf beheer ik meerdere mobiele aansluitingen en ben in het proces van het overnemen van nummers van andere providers en het opzeggen van niet meer in gebruik zijnde nummers plus het overzetten van nummers naar andere providers.
Is het dan zo moeilijk om een verwijzing te doen waar deze wijziging betrekking op heeft?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Meestal zijn dit automatische e-mails die door een systeem zijn uitgevoerd om je te informeren, helaas zijn deze mails in de praktijk erg lastig te achterhalen, tenzij er een referentienummer is de mail staat.
Reputatie 7
Badge +11
Hallo @Snuitje, welkom op het zakelijke forum van KPN! 🙂
Ontzettend bedankt voor uw feedback, ik wil daar graag mee aan de slag. Hebt u de mogelijkheid om de e-mail door te sturen? Ik geef u hiervoor mijn e-mailadres in een privébericht.
Reputatie 7
Badge +11
De e-mail heb ik ontvangen @Snuitje, bedankt!
Ik maak uw signaal bekend in de organisatie, hopelijk kunnen we hier iets aan verbeteren.
Als ik een terugkoppeling heb ontvangen, deel ik deze uiteraard met jullie 🙂

Reageer