Vraag

Prive abonnement naar zakelijk + telefoon + datasim

  • 5 november 2019
  • 3 reacties
  • 97 keer bekeken

Ik wil graag mijn privé abbo omzetten naar zakelijk, telefonisch kom ik er telefonisch en in de winkel niet uit. Soms loopt het vast bij het doorverbinden, dan heb ik iemand die alleen een nieuw zakelijk contract kan afsluiten, zaterdag was een bepaalde afdeling dicht, dan kunnen ze mijn huidige prepaid van KPN niet vinden om over te nemen.

Wie kan me helpen aan een goed advies en het ‘snel’ afhandelen.


3 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Goedemiddag@Marco Croes, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Wat jammer om te lezen dat zoiets simpels zo moeizaam loopt. Ik help u graag verder via deze weg. Begrijp ik goed dat u een Zakelijk KPN abonnement wilt afsluiten (met toestel?) en daarbij uw huidige KPN prepaid nummer over wilt zetten op dit nieuwe abonnement? Dat lijkt mij een kwestie van een nieuw abonnement aanvragen met nummerbehoud. Hebt u ook al nagedacht over welk abonnement u precies wilt en eventueel welk toestel?

Zou u mij onderstaande gegevens toe willen sturen via een privébericht?
Dan ga ik hiermee aan de slag!

Bedrijfsnaam
Rechtsvorm
Postcode + huisnummer
Kvk-nummer
BTW-nummer

Contactpersoon voor- en achternaam
Geboortedatum
Contact telefoonnummer
Contact mailadres

IBAN
ID / rijbewijs / paspoortnummer
Afgiftedatum
Vervaldatum
 

Dank voor de reactie. Ik ben toch nogmaals naar de XL winkel in Den Bosch gegaan en uiteindelijk super geholpen.

Reputatie 5
Badge +5

Goedemorgen@Marco Croes,

Ik ben blij om te lezen dat het opgelost is. Mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen dan hoor ik het graag. :smile:

Reageer