Beste KPN,
Graag zsm hulp. Ik heb een mobiele telefoon via mijn werk. Puk code en ik denk nu ook sim zijn vergrendeld. Ik kan niet meer bellen. Graag hulp via mijn email adres.
Welkom Alphons,
Goed dat u uw vraag op ons zakelijk forum stelt! Erg vervelend dat de pukcode geblokkeerd is. Als dat daadwerkelijk het geval is, moet er een nieuwe simkaart komen. Deze kunt u aanvragen bij de telecombeheerder/tekenbevoegde van het bedrijf. Als u dit zelf bent, kunt u met een geldig legitimatiebewijs naar een KPN XL winkel, contact opnemen met de telefonische klantenservice via 0800-0105 of reageren op mijn privébericht. Ik kan dan een simkaart toesturen als dat nog nodig is.
Goed dat u uw vraag op ons zakelijk forum stelt! Erg vervelend dat de pukcode geblokkeerd is. Als dat daadwerkelijk het geval is, moet er een nieuwe simkaart komen. Deze kunt u aanvragen bij de telecombeheerder/tekenbevoegde van het bedrijf. Als u dit zelf bent, kunt u met een geldig legitimatiebewijs naar een KPN XL winkel, contact opnemen met de telefonische klantenservice via 0800-0105 of reageren op mijn privébericht. Ik kan dan een simkaart toesturen als dat nog nodig is.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.