Vraag

puk code opvragen

  • 10 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 215 keer bekeken

geachte,
ik ben met vakantie en helaas is mijn telefoon in de beveiligingsstand geschoten.
Ik moet mijn puk code invoeren maar deze heb ik helaas niet bij mij..

H e l p !

Groet

Dennis

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Goedemorgen @dennis.bergsma ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Allereerst excuses voor mijn late reactie. Zoals u gemerkt heeft zijn wij in het weekend niet actief op het forum.
Heeft u in het weekend ook via een andere ingang contact gezocht? Heeft u de puk code al ontvangen?

Natuurlijk help ik u ook graag alsnog verder. Ik kan via het systeem de puk code van de aansluiting per mail laten versturen.
Om de code te versturen heb ik van u het klantnummer, het betreffende mobiele telefoonnummer, uw geboortedatum en het bij ons geregistreerde mailadres nodig. Als ik voor u aan de slag kan ontvang ik deze gegevens graag in een privébericht

Heb je het al opgelost?

Reputatie 6
Badge +6

Goedemiddag @stellaa9x

Bedankt voor de reactie! 
Zoals u ziet is dit al een oud topic. Ik heb destijds geen contact in privé gehad, dus ik ga er vanuit dat het destijds via een andere ingang contact is geweest. Ik ben wel benieuwd naar de reden van uw reactie. Heeft u last van hetzelfde probleem?

Reageer