Beantwoord

puk code opvragen

  • 10 August 2019
  • 7 reacties
  • 677 keer bekeken

geachte,
ik ben met vakantie en helaas is mijn telefoon in de beveiligingsstand geschoten.
Ik moet mijn puk code invoeren maar deze heb ik helaas niet bij mij..

H e l p !

Groet

Dennis
icon

Beste antwoord door Rick S. 15 February 2021, 17:16

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Goedemorgen @dennis.bergsma ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Allereerst excuses voor mijn late reactie. Zoals u gemerkt heeft zijn wij in het weekend niet actief op het forum.
Heeft u in het weekend ook via een andere ingang contact gezocht? Heeft u de puk code al ontvangen?

Natuurlijk help ik u ook graag alsnog verder. Ik kan via het systeem de puk code van de aansluiting per mail laten versturen.
Om de code te versturen heb ik van u het klantnummer, het betreffende mobiele telefoonnummer, uw geboortedatum en het bij ons geregistreerde mailadres nodig. Als ik voor u aan de slag kan ontvang ik deze gegevens graag in een privébericht

Heb je het al opgelost?

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @stellaa9x

Bedankt voor de reactie! 
Zoals u ziet is dit al een oud topic. Ik heb destijds geen contact in privé gehad, dus ik ga er vanuit dat het destijds via een andere ingang contact is geweest. Ik ben wel benieuwd naar de reden van uw reactie. Heeft u last van hetzelfde probleem?

Ben mijn pukcode kwijt 

Frederique Kortus 

Nl45rabo0382228715.

Frederique Kortus

30 juni 1972

gertkortus@gmail.com 

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @Hervormd1 ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
U kunt de puk code gemakkelijk zelf uit MijnKPN halen. Als u op de productpagina van mobiel bent dan gaat u naar ‘bekijk meer opties’ en daar staat dan in het beheermenu ‘simkaart’. En daar vindt u de pukcode. 

Tot slot wil ik u even melden dat u de gegevens nu openbaar heeft gestuurd. Dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling, dus u kunt dit bericht aanpassen en de gegevens verwijderen :wink:  

Reageer