Pukcode kwijt
Met vriendelijke groet,
Ivo
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Ik help u graag met aan uw pukcode. Hiervoor heb ik ter verificatie nog enkele gegevens nodig. Wilt u mij een privé bericht sturen met het klantnummer, naam contractant, mobiel telefoonnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer?
Groeten Ivo
Geachte heer, mevrouw,
Mijn PUK code is kwijt (prepaid kaart die ik juist heb aangeschaft om nummer te behouden terwijl ik anderhalf jaar in het buitenland zat). Ik heb zojuist al geprobeerd in te loggen via mijnkpn, daar moet ik mijn simkaart koppelen om de puk code op te vragen, maar om dat te doen wordt er een verificatie sms verzonden naar mijn zojuist geblokkeerde simkaart.
Kunt u mij hiermee helpen?
Met vriendelijke groet,
Myrthe
Hi
Welkom op het zakelijk KPN forum. Wanneer hebt u de prepaid simkaart voor het laatst gebruikt? Na een periode van 6 maanden wordt de simkaart namelijk geblokkeerd. Wilt u mij een privé bericht sturen met de naam waar de simkaart op geregistreerd staat, mobiel telefoonnummer en simkaartnummer?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.