Pukcode kwijt

  • 8 May 2019
  • 5 reacties
  • 738 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Beste Kpn, ik heb een zakelijk abonnement en ik ben mijn pukcode kwijt. Kunt u mij hieraan helpen. Graag antwoorden op Ivowrc@hotmail.com.

Met vriendelijke groet,

Ivo

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hi @Ivo,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Ik help u graag met aan uw pukcode. Hiervoor heb ik ter verificatie nog enkele gegevens nodig. Wilt u mij een privé bericht sturen met het klantnummer, naam contractant, mobiel telefoonnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer?
Ik heb het al geregeld, bedankt voor de reactie.

Groeten Ivo
Reputatie 5
Badge +10
Graag gedaan Ivo! Goed om te lezen dat het is geregeld 🙂.

Geachte heer, mevrouw, 

Mijn PUK code is kwijt (prepaid kaart die ik juist heb aangeschaft om nummer te behouden terwijl ik anderhalf jaar in het buitenland zat). Ik heb zojuist al geprobeerd in te loggen via mijnkpn, daar moet ik mijn simkaart koppelen om de puk code op te vragen, maar om dat te doen wordt er een verificatie sms verzonden naar mijn zojuist geblokkeerde simkaart.

Kunt u mij hiermee helpen? 

Met vriendelijke groet, 

Myrthe

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Myrthep

Welkom op het zakelijk KPN forum. Wanneer hebt u de prepaid simkaart voor het laatst gebruikt? Na een periode van 6 maanden wordt de simkaart namelijk geblokkeerd. Wilt u mij een privé bericht sturen met de naam waar de simkaart op geregistreerd staat, mobiel telefoonnummer en simkaartnummer?

Reageer