Welkom op het

Zakelijk KPN Forum

Recent online
Beantwoord

PUKCODE zakelijk


Reputatie 1
  • Debutant
  • 1 reactie
Ik ben mijn pukcode kwijt, Ik heb een zakelijk abonnement bij KPN maar KPN kent mijn nummer niet?! Ze kunnen het nergens terugvinden. Ze geven aan me bij de werkgever te melden maar ook deze heeft geen pukcode. Iemand een tip?
icon

Beste antwoord door SjorsK 25 oktober 2017, 18:43

De telecom beheerder kan bij grootzakelijke klanten de PUK-Code opvragen. Dit doe je (als beheerder) door simpelweg het abonnement op te zoeken en vervolgens op show-puk code te klikken (Zie screenshot hieronder)


Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 4
Goedemiddag Anouk, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Dat klinkt alsof u klant bent bij Grootzakelijk, dan hebt u als het goed is een accountmanager. Ik ga dit voor de zekerheid ook nog nakijken. Hebt u in een privébericht het 06-nummer, bedrijfsnaam, postcode en huisnummer? Dan zoek ik het graag voor u uit! 🙂
Reputatie 6
De telecom beheerder kan bij grootzakelijke klanten de PUK-Code opvragen. Dit doe je (als beheerder) door simpelweg het abonnement op te zoeken en vervolgens op show-puk code te klikken (Zie screenshot hieronder)


Reputatie 1
Bedankt! Inmiddels ben ik weer in het bezit van mijn pukcode😀
Reputatie 6
Fijn om te horen dat het gelukt is @Anouk! Indien je verder nog vragen hebt weet je ons te vinden 🙂

Reageer