Beantwoord

PUKCODE zakelijk

  • 25 October 2017
  • 6 reacties
  • 1313 keer bekeken

Ik ben mijn pukcode kwijt, Ik heb een zakelijk abonnement bij KPN maar KPN kent mijn nummer niet?! Ze kunnen het nergens terugvinden. Ze geven aan me bij de werkgever te melden maar ook deze heeft geen pukcode. Iemand een tip?
icon

Beste antwoord door SjorsK 25 October 2017, 18:43

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag Anouk, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Dat klinkt alsof u klant bent bij Grootzakelijk, dan hebt u als het goed is een accountmanager. Ik ga dit voor de zekerheid ook nog nakijken. Hebt u in een privébericht het 06-nummer, bedrijfsnaam, postcode en huisnummer? Dan zoek ik het graag voor u uit! 🙂
Reputatie 7
Badge +6
De telecom beheerder kan bij grootzakelijke klanten de PUK-Code opvragen. Dit doe je (als beheerder) door simpelweg het abonnement op te zoeken en vervolgens op show-puk code te klikken (Zie screenshot hieronder)


Bedankt! Inmiddels ben ik weer in het bezit van mijn pukcode😀
Reputatie 7
Badge +6
Fijn om te horen dat het gelukt is @Anouk! Indien je verder nog vragen hebt weet je ons te vinden 🙂

Hallo, ik ben mijn puk code kwijt (zakelijk abonnement) en mijn werkgever is niet in de gelegenheid deze op te zoeken. Kunnen jullie me helpen?

Reputatie 5
Badge +5

Goedemiddag @Hendriks, welkom op het Zakelijk KPN Forum,

Alleen de tekenbevoegde contactpersoon mag een puk-code opvragen. In dit geval is dat hoogstwaarschijnlijk uw werkgever. Hij of zij kan contact opnemen met de ingang wat hoort bij het abonnementsvorm waar uw nummer onder valt.

Reageer