Ik had een klacht in Januarie ingediend, over de onduidelijke sms berichten naar aanleiding van een buitenbundelpakket.
Ik bevond mezelf in turkije en had de bundel eenmalig aangeschaft, waarna ik berichten ontving dat buiten de bundel de kosten hoog konden oplopen.
vervolgens stond er of ik verder wilde gaan met internet, ik dan ja moest verzenden naar een nummer.
hiermee verstond ik dat ik automatisch verder wilde gaan met de bundel die KPN mij dus aanbood. Niet de bundel die in het buitenland tot hoge kosten kon leiden.
vervolgens kreeg ik een sms dat ik 500€(!) heb verbruikt.
- Klantenservice gebeld en zeiden dat het me eigen schuld was en het duidelijk in de sms stond.
- Een fysieke winkel bezocht die het totaal begrepen, alleen hun konden niks voor mij betekenen.
- klachtenservice belde mij, maar de intonatie en het begin van mevrouw kon op weinig begrip betekenen.
ik heb me er inmiddels bij neergelegd maar weet dat ik na het contract vertrek bij de KPN provider.
nu moet ik 607€ Betalen en dat lukt niet binnen deze maand of 2 zeker door corona.
iemand een idee hoe ik kan betalen in termijnen voor een periode van 6 tot 8 maanden.
bij voorbaat dank


Beste antwoord door Rashid
Bekijk origineel