Vraag

Schandalig dat er geen reactie komt

  • 3 april 2017
  • 10 reacties
  • 198 keer bekeken

Beste kpn er zijn al vier personen geweest die toegezegd hebben om mijn ontstane probleem op te lossen maar verder hoor je niets meer van jullie.
Jullie zorgen er alleen maar voor dat mensen in de problemen raken.
Ben echt het vertrouwen in jullie verloren.

Schaam jullie diep

10 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Ad stam

Het spijt me ontzettend! Er was mij toegezegd dat u gebeld zou worden:S Ik had dit bij u nog moeten dubbelchecken. Sorry!

Van wat ik kon vinden destijds was er geen klacht aangemaakt, maar was de vraag wel uitgezet,
Ik zal u alsnog de informatie doorgeven: Op 3 mei 2017 is het mogelijk om uw abonnement om te zetten naar particulier. Vanaf dat moment is het abonnement namelijk verlengbaar,

U gaf aan dat de zaak er niet meer was, is deze failliet gegaan? Dan zou u een contractovername bij faillissement kunnen regelen.

U zou nu ook over kunnen met een normale contractovername, maar waarschijnlijk krijgt u dan een afkoopsom.

Als u wilt zet ik een aantekening in mijn agenda op 3 mei, en contact ik mijn collega bij Mobiel om de boel om te zetten. Ik hoor graag welk pad u wilt nemen.
Goedemorgen Lindsay

Toch bedankt voor de late reactie.
Mijn bedrijf is gelukkig niet failliet gegaan maar overgenomen / gegaan in een ander bedrijf.
Graag krijg ik een brief of mail waarin staat dat ik per drie mei dit abbonement overkan zetten in een goedkopere prive abbonement.

Vriendeljke groet
Ad Stam
Beste Lindsay

Ik zou op 3 mei een herinnering krijgen van u dat ik mijn abonnement om kon zetten dat is niet gebeurd zoveelste fout.
Ik ben vandaag bij kpn in alkmaar geweest om mijn abbonement om te zetten heb netjes mijn verhaal gedaan.
Omzetten abonnement is geen probleem maar mag wel eventjes € 200 afkoop kosten maken.
Dit is mij niet toegezegd ben appart geroepen bij de manager in het kantoor weer mijn verhaal gedaan op een gegeven moment zegd mijn dochter iets zegd de mansger mvr. *gemodereerd* dat mijn dochter maar even haar mond moest houden.
Ik vind het behoorlijk asociaal en deze manager kan niet normaal comuniceren en heb daarom het gesprek beëindigd.

Ïk wacht nu op een berricht dat ik compleet mijn abbonement kan opzeggen en wil geen nieuw contract.

Ik zal als ik niet een goeie oplossing krijg weer regelmatig op het forum laten weten hoe het er bij kon aan toe gaat
Nu wordt het nog erger krijg een mail dat er gegevens zijn aangepast hier heb ik geen toestemming voor gegeven .
Ik vraagvhet nog een maal zorg dat mijn abbonement per januari is stopgezet zonder bijkomende kosten.
Ben nu echt klaar met kpn
Reputatie 6
Badge +5
Beste Ad,

Wat heftig dat u zo behandeld bent!!:S En dat uw dochter nog wordt verteld dat ze 'haar mond maar even moet houden'... Vanuit de grond van mijn hart: sorry. Dit is niet hoe we behoren te communiceren en zéker niet hoe ik het zelf graag zie. :(

Die afkoopsom kan ik vast ophelderen! Ik heb opnieuw contact gezocht met de collega die mij eerder heeft verzekerd dat het geen probleem was. Hij komt hier vanmiddag rond 15:00 op terug, dan kom ik dus ook bij u terug.

De manager die u noemt heb ik om privacy redenen verwijderd uit uw bericht, maar ik heb haar kunnen vinden en ga verhaal halen. Ontzettend bedankt voor het doorgeven.
Reputatie 6
Badge +5
Hallo @Ad stam,

Iets vroeger dan verwacht, ik ben er weer! :)

Ik kan u blij maken. Mijn collega kan inderdaad het abonnement omzetten van Zakelijk naar Privé zonder afkoopsom! Vandaag nog! Wel per mei, zoals ik eerder aangaf, niet per januari. Dit omdat het abonnement nu pas verlengbaar is.

Op deze wijze blijft de naam op het abonnement wel hetzelfde, maar kan het vandaag nog gefikst zijn. Een naamswijziging is mogelijk (dat is de wijziging die nu, niet geheel succesvol, is ingevoerd), maar heeft iets meer voeten in de aarde.

Ik hoor graag hoe ik verder mag voor u.
Wwwwwwwwwwww9q999b
Reputatie 6
Badge +5
Halllo @Ad stam,

Volgens mij is er iets mis gegaan, ik ontvang onderstaand bericht van u in dit topic:

Wwwwwwwwwwww9q999b


Graag hoor ik van u of het abonnement nog omgezet dient te worden. 🙂
Ik wil graag op papier wat het kost om van kpn af te komen.
Geen oppossing.
Geen reactie over de manager die blijkbaar zeer brutaal naar een klant mag reageren
Reputatie 6
Badge +5
Goedemorgen,

Wellicht heb ik uw wens niet begrepen. U gaf bij mij aan omgezet te willen worden van zakelijk naar privé (wegens het niet meer voortbestaan van het bedrijf) zonder afkoopsom. Dit had ik ten tijde van mijn reactie 9 dagen geleden meteen kunnen regelen voor u. In hoeverre was dit geen oplossing voor uw probleem? Heb ik iets over het hoofd gezien of het niet goed begrepen?

De persoon die u noemde bleek geen manager te zijn. Ik heb haar benaderd en het is niet zomaar laten gaan. Hoe dat verder intern wordt opgelost is niet aan mij om openbaar te communiceren, maar wees gerust dat er wel iets mee is gebeurd.:)

Reageer