serveridentiteit bericht vvm.kpnconvm.com

  • 21 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 111 keer bekeken

Ik kreeg telkens meldingen dat de serveridentiteit niet kan worden gecontroleerd 

 


3 reacties

Op het forum gekeken en zie dat het vaker voorkomt, Kpn kunt u dit verhelpen? Lees dat vermoedelijk te maken heeft server updates. Bericht verschijnt regelmatig op mijn telefoon....

Reputatie 6
Badge +6

Goedemiddag @Pieter van de werfhorst ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Goed dat u dit topic aangemaakt heeft. Ik ben gelijk op onderzoek uit gegaan en ik zie inderdaad dat er een storing speelde. Op het forum voor particuliere klanten staat het topic [Storing] Visual Voicemail: serveridentiteit niet gecontroleerd [opgelost] . Als het goed is zou het probleem nu dus verholpen moeten zijn. Of heeft u deze melding vandaag na 10.23 uur ook nog gehad?

Goedemiddag @Pieter van de werfhorst ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Goed dat u dit topic aangemaakt heeft. Ik ben gelijk op onderzoek uit gegaan en ik zie inderdaad dat er een storing speelde. Op het forum voor particuliere klanten staat het topic [Storing] Visual Voicemail: serveridentiteit niet gecontroleerd [opgelost] . Als het goed is zou het probleem nu dus verholpen moeten zijn. Of heeft u deze melding vandaag na 10.23 uur ook nog gehad?

Het is idd opgelost! Dank voor de snelle reactie

Reageer