Ik kreeg telkens meldingen dat de serveridentiteit niet kan worden gecontroleerd


Op het forum gekeken en zie dat het vaker voorkomt, Kpn kunt u dit verhelpen? Lees dat vermoedelijk te maken heeft server updates. Bericht verschijnt regelmatig op mijn telefoon....
Goedemiddag
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Goed dat u dit topic aangemaakt heeft. Ik ben gelijk op onderzoek uit gegaan en ik zie inderdaad dat er een storing speelde. Op het forum voor particuliere klanten staat het topic [Storing] Visual Voicemail: serveridentiteit niet gecontroleerd [opgelost] . Als het goed is zou het probleem nu dus verholpen moeten zijn. Of heeft u deze melding vandaag na 10.23 uur ook nog gehad?
Goedemiddag
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Goed dat u dit topic aangemaakt heeft. Ik ben gelijk op onderzoek uit gegaan en ik zie inderdaad dat er een storing speelde. Op het forum voor particuliere klanten staat het topic [Storing] Visual Voicemail: serveridentiteit niet gecontroleerd [opgelost] . Als het goed is zou het probleem nu dus verholpen moeten zijn. Of heeft u deze melding vandaag na 10.23 uur ook nog gehad?
Het is idd opgelost! Dank voor de snelle reactie
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.