Vraag

Service KPN mobiel

  • 27 november 2015
  • 8 reacties
  • 377 keer bekeken

Na een aantal contractovernames te hebben ingeleverd reageerde de KPN door het contract op te zeggen en de vordering over te dragen aan Lindorff. Na Lindorff op de hoogte gebracht te hebben van de stand van zaken was de tweewekelijkse repsonse een standaardbrief dat er nog bedragen open stonden.

De zaak is uiteindelijk overgenomen door het Case Management Team in Den Haag die, zoals verwacht, schitteren door afwezigheid en gebrek aan communicatie.

Vandaag zijn er ook andere aansluitingen afgesloten omdat volgens de KPN, nog bedragen open staan van andere klantnummers.

De KPN blinkt uit in het niet opruimen van hun eigen administratieve chaos en wentelt dit af op de klant.

Wellicht is de volgende tekst duidelijk: jullie kunnen onze rug op met het gelul wat ons al maanden bezighoudt. We beeindigen met ingang van vandaag alle banden met KPN.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste HermesNL,

Ontzettend vervelend dat u met deze situatie zit! :S

Wanneer de ellende niet meer overzichtelijk is of bepaalde rechterlijke kwesties lopen, wordt het Case Management Team ingeschakeld. Ik heb altijd hele goede ervaringen met deze afdeling en schrik daarom een beetje van uw bericht.

Ik heb meteen contact opgenomen met het Case Management Team en ik heb begrepen dat ze vandaag ook een e-mail van u hebben ontvangen. Uw forum bericht heb ik onder de aandacht gebracht bij de klachtbehandelaar en manager van de afdeling. Ik vertrouw erop dat er spoedig contact met u wordt opgenomen en de administratieve chaos alsnog opgeruimd kan worden.

Spijtig om te lezen dat u op dat wij u niet goed van dienst zijn geweest en u besloten heeft om de banden met KPN te beëindigen. Absoluut een gemiste kans van ons, ik snap het wel.
Dag Tim,

Dank voor de reactie. We voelden ons als schreeuwers in de Sahara en dat heeft maanden geduurd. Ik vind het gewoon opmerkelijk dat er geen actie is ondernomen, zeker ook omdat we veelvuldig onze hulp hebben aangeboden.

Dat er openstaande posten zijn weten we heel goed, maar we zoeken een structurele oplossing. Nu wordt er zonder overleg vooraf maar nummers geblokkeerd terwijl wij van niets weten en op antwoord wachten. Daarom verwacht ik eerlijk gezegd ook dat onze nummers geactiveerd worden zodat we in alle rust naar een oplossing kunnen werken. Is dit teveel gevraagd ?
Reputatie 7
Badge +11
Beste HermesNL,

Ik heb van de klachtbehandelaar begrepen dat u een reactie per e-mail heeft ontvangen. Inhoudelijk ben ik niet van alles op de hoogte.

U zou een betaalafspraak voor de openstaande bedragen kunnen maken zodat de aansluitingen weer geactiveerd kunnen worden.

Ligt het 'probleem' aan KPN's zijde of aan uw kant? Ik denk graag met u mee over een structuele oplossing!
Beste Tim,

De klachtenbehandelaar heeft inderdaad gereageerd maar niet over de zaak wat dit allemaal in werking heeft gezet. Ik ben hem wel dankbaar dat hij na drie maanden toch nog de tijd gevonden had om even te reageren.

Ik heb in het verleden al getracht om afspraken te maken in afwachting van de uitkomst van deze zaak maar dat werd botweg afgewezen. Als deze afspraken gemaakt kunnen worden ben ik daar een voorstander van maar waarom kan het nu wel en niet in de afgelopen 6 weken ?

Het gaat er om dat de er een structurele oplossing komt voor alle zaken en niet voor een factuur dat open staat. Die kunnen we wel betalen.
Reputatie 7
Badge +11
Beste HermesNL,

Er zijn bepaalde voorwaarden voor het maken van een betaalafspraak. Zo mogen er bijvoorbeeld niet meer dan 2 facturen open staan. Indien er meer facturen open staan, kan er geen betaalafspraak worden gemaakt. De te veel openstaande facturen zouden daarvoor dus eerst voldaan moeten worden.

Zelf ben ik niet bekend met de andere zaken waar nog naar gekeken moet worden. Kunt u mij wellicht concreet in het kort vertellen wat er niet goed is? Dan kan ik voor u kijken of er een oplossing gevonden kan worden.
Goedemiddag,

De factuur van oktober staat nog open, alle andere facturen zijn voldaan.

Daarnaast hebben we een aantal nummers die op prive-naam stonden en via Hi waren aangeschaft via een contractovername op naam van het bedrijf willen zetten. Hier is het fout gegaan. We hebben niets meer vernomen en krijgen na weken ineens een ingebrekebrief waarin het complete abonnement moet worden afgerekend. We hebben hierover contact gehad met KPN Mobiel die de zaak doorzette naar Case Management Team. Deze heer heeft alle informatie ontvangen en we hebben drie maanden niets gehoord. Ik heb vorige week contact opgenomen met hem met de vraag of ie genegen was om na 3 maanden te reageren en vanochtend hebben we zijn antwoord gekregen wat niets met deze zaak te maken had.

Ik stel het volgende voor: de huidige nummers worden weer aangesloten en we betalen voor 10 december de openstaande factuur.

In de tussentijd overleggen we met elkaar hoe e.e.a. opgelost kan worden. 

Mocht dit voor jullie onacceptabel zijn dan trekken wij de stekker uit de samenwerking met KPN. Ik wil graag voor het eind van deze dag antwoord.
Reputatie 7
Badge +11
Beste HermesNL,

Ik heb voor u navraag gedaan over de openstaande kwesties en uw aansluitingen en gegevens bekeken. Het gaat mij niet lukken om iets voor u te betekenen. Er staat namelijk meer dan één factuur open waar ik een beetje van ben geschrokken. De telefoonnummers die zijn afgesloten kan ik niet voor u activeren. Een betalingsregeling is niet meer mogelijk.
Zoals verwacht blijven jullie lekker blaten en vergeten jullie even in de spiegel te kijken. Dit speelt al sinds augustus en vandaag dan duidelijkheid zonder goed te kijken wat er eigenlijk aan de hand is.

De bureaucratie en arrogantie van de KPN heeft ons al genoeg tijd gekost, we stoppen de discussie.

Slaap lekker verder.

Reageer