Signaal herhaal
We gebruiken op kantoor een Signaal Herhaal versterker. Sinds kort is de signaalsterkte nul. Alle lampjes ,behalve de storingslampjes, branden bovenop het apparaat. Is er wellicht een storing op deze dienst of is de ondersteuning gestopt?
Hi @vvanhassel ,
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Kunt aangeven welke type model signaal herhaal versterker u hebt? Kunt u de versterker ook resetten? In principe kan de versterker op elk netwerk gebruikt worden en heeft het geen apart netwerk. Op dit moment is het voor mij moeilijk te bepalen wat het probleem is.
Maandag kan ik wel meer informatie vragen bij een collega die wat meer hierover weet. Hij is vandaag namelijk niet meer aanwezig. Dan kom ik maandag bij u terug 🙂 .
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Kunt aangeven welke type model signaal herhaal versterker u hebt? Kunt u de versterker ook resetten? In principe kan de versterker op elk netwerk gebruikt worden en heeft het geen apart netwerk. Op dit moment is het voor mij moeilijk te bepalen wat het probleem is.
Maandag kan ik wel meer informatie vragen bij een collega die wat meer hierover weet. Hij is vandaag namelijk niet meer aanwezig. Dan kom ik maandag bij u terug 🙂 .
LS,
Ik heb de versterker meermalen gereset en dat heeft geen effect. Het is een boiler PS2200. We gebruiken Telfort tbv zakelijke mobiele telefonie.
Groeten, Victor
Ik heb de versterker meermalen gereset en dat heeft geen effect. Het is een boiler PS2200. We gebruiken Telfort tbv zakelijke mobiele telefonie.
Groeten, Victor
Hi @vvanhassel ,
Bedankt voor de toelichting! Jammer dat een reset niet de gewenste resultaat oplevert. Ik ben vanmorgen nog even voor u op onderzoek gegaan en van wat ik heb begrepen ondersteunen wij dit product niet meer.
Er is namelijk gebleken dat het veel problemen met zich mee brengt. Een gevolg daarvan is dat mensen in de buurt niet meer mobiel kunnen bellen of internetten. Dat is onwenselijk en kan zelfs leiden tot gevaarlijke situaties.
Voor meer informatie over het verbod ervan verwijs ik u graag door naar de website van Agentschap Telecom.
Bedankt voor de toelichting! Jammer dat een reset niet de gewenste resultaat oplevert. Ik ben vanmorgen nog even voor u op onderzoek gegaan en van wat ik heb begrepen ondersteunen wij dit product niet meer.
Er is namelijk gebleken dat het veel problemen met zich mee brengt. Een gevolg daarvan is dat mensen in de buurt niet meer mobiel kunnen bellen of internetten. Dat is onwenselijk en kan zelfs leiden tot gevaarlijke situaties.
Voor meer informatie over het verbod ervan verwijs ik u graag door naar de website van Agentschap Telecom.
Heeft iemand nog zo'n signaal herhaal voor mij te koop
Ik wil er een mooi bedrag voor betalen
Ik wil er een mooi bedrag voor betalen
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.