Vraag

signaal herhaal


Goedemiddag,

 Zojuist bij KPN zakelijk in Arnhem een signaal herhaal gekocht om het mobiele signaal in huis te versterken. Het systeem is aangesloten conform de handleiding. Echter de power verlichting gaat na drie keer knipperen uit en de RSSI brand niet. Vervolgens de externe antenne aangesloten conform de handleiding maar dit verandert niets in de situatie. Geprobeerd contact op te nemen met de service desk maar mij werd telefonisch aangegeven dat deze is opgeheven......:@Graag uw reactie hoe ik dit probleem kan oplossen anders ben ik genoodzaakt het product te retourneren. Graag uw reactie.  Met vriendelijke groet, Maike

7 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Maike,

Welkom bij de zakelijke community van KPN! :D

Ik heb uw bericht verplaatst naar de categorie voor Mobiel. Wellicht zijn er andere gebruikers die deel kunnen nemen.

Persoonlijk heb ik (nog) geen ervaring met het product. Maar ik probeer graag met u mee te denken.

In de handleiding staat niets over het power lampje dat na 3 keer knipperen uit gaat. Alleen dat wanneer deze knippert, het systeem in standby staat. Als er verder helemaal geen lampjes branden dan verwacht je inderdaad dat er iets niet klopt!

Misschien een rare vraag, heeft u het product ook buitenshuis geprobeerd? Bijvoorbeeld met een verlengsnoer om te kijken of u buiten wel signaal kunt opvangen? De RSSI lampjes geven aan hoe sterk het signaal is. Waar u met uw mobiel signaal kunt ontvangen, zou de repeater ook signaal moeten kunnen ontvangen. Ook zonder de externe antenne.

Een optie is om ermee terug te gaan naar de winkel, ons personeel kan voor u kijken naar het product. Als deze niet werkt dan kunt u een nieuwe mee krijgen.

Ik verneem graag uw reactie. Fijne feestdagen!
Dag Tim,

Bedankt voor je reactie. De repeater heb ik ook buitenshuis geprobeert, helaas ook geen succes. 

Jij ook fijne dagen!

Groetjes maike 

https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Mobiele-abonnementen-en/signaal-herhaal/m-p/5947#M121Beste Maike,

Welkom bij de zakelijke community van KPN! Smiley Vrolijk

Ik heb uw bericht verplaatst naar de categorie voor Mobiel. Wellicht zijn er andere gebruikers die deel kunnen nemen.

Persoonlijk heb ik (nog) geen ervaring met het product. Maar ik probeer graag met u mee te denken.

In de handleiding staat niets over het power lampje dat na 3 keer knipperen uit gaat. Alleen dat wanneer deze knippert, het systeem in standby staat. Als er verder helemaal geen lampjes branden dan verwacht je inderdaad dat er iets niet klopt!

Misschien een rare vraag, heeft u het product ook buitenshuis geprobeerd? Bijvoorbeeld met een verlengsnoer om te kijken of u buiten wel signaal kunt opvangen? De RSSI lampjes geven aan hoe sterk het signaal is. Waar u met uw mobiel signaal kunt ontvangen, zou de repeater ook signaal moeten kunnen ontvangen. Ook zonder de externe antenne.

Een optie is om ermee terug te gaan naar de winkel, ons personeel kan voor u kijken naar het product. Als deze niet werkt dan kunt u een nieuwe mee krijgen.

Ik verneem graag uw reactie. Fijne feestdagen!

 
Reputatie 7
Badge +11
Dag Maike,

Heel raar, er gaat iets duidelijk niet goed. Ik weet alleen even geen advies meer te geven. :(

Om uit te sluiten of de signaal herhaal niet gewoon defect is, wil ik u adviseren om toch terug te gaan naar de winkel. Het personeel in de winkel kan misschien kijken of ze het apparaat werkend kunnen krijgen. Als dat niet lukt is het een idee om een ander exemplaar te proberen. Als die wel werkt, zou u de nieuwe mee kunnen krijgen.

Uit nieuwsgierigheid zie ik graag een bericht van u hoe het in de winkel is gegaan.
Heeft iemand nog zo'n signaal herhaal te koop voor mij
@ Arnoud:
Ik verkoop binnenkort mijn Signaal Herhaal van KPN.
Nieuw gekocht in 2015.
Bod gevraagd.
Ik stuur je een bericht
Stuur maar een mailtje naar info2@jmnbv.nl

Reageer