Beantwoord

Sim kaart activeren lukt niet

  • 12 March 2016
  • 4 reacties
  • 488 keer bekeken

Beste forumers,

Hierbij ben ik de zoveelste die het bericht plaatst dat de sim kaart niet geactiveerd wordt.

Het spijt me daarvoor, maar ik krijg hem niet geactiveerd.

Ik heb de nieuwe Samsung galaxy s7 edge vanmiddag in een van de KPN winkels opgehaald.

Hierbij kreeg ik een nieuwe sim omdat mijn oude te groot was.

Ik zou mijn nummer kunnen behouden.

Nu wil ik de sim activeren en krijg ik de melding: Deze sim is niet van KPN.

Terwijl hij dat wel dergelijk is!

Verder is het zelfde simkaart nummer ook te lezen bij mijn contract.

Mijn telefoon kan dus nog bar weinig, ja noodoproepen.. Heb je wat aan...

Juutje1992
icon

Beste antwoord door Tim 14 March 2016, 11:34

Bekijk origineel

4 reacties

Bij mij lukt het activeren van de simkaart ook niet! Heel frustrerend!

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Hveldhuizenbouw,

Het viel mij op dat je ook een nieuw topic hebt aangemaakt. Ik stel voor dat wij het gesprek daar verder vervolgen :slight_smile: .

Reputatie 7
Badge +11
Beste @Juutje1992, welkom op het zakelijke forum van KPN! :D

Niet handig dat uw simkaart niet geactiveerd kan worden. Zonder geactiveerde simkaart kunt u inderdaad geen gebruik maken van de dienst. Uw simkaart kan vermoedelijk door een storing niet geactiveerd worden. Graag wil ik voor u kijken of wij de simkaart kunnen activeren. U ontvangt van mij een privébericht, ik zie graag uw reactie met uw gegevens verschijnen zodat ik u verder kan helpen.
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Juutje1992, ik heb geen privébericht van u ontvangen. Daarom ga ik ervan uit dat het is gelukt om de simkaart te activeren.

Zodoende markeer ik het topic als beantwoord, als ik iets voor u kan doen verneem ik dat graag!

Reageer