Goedendag kunt u mijn simkaart blokkeren omdat ik deze in het buitenland kwijt ben en een nieuwe opsturen? Ps. ik kan dit niet in mijn KPN omdat de dienst niet is geactiveerd.
0613946948
Hi @Mohamed ,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat ontzettend jammer om te lezen dat u uw simkaart kwijt bent geraakt. Uiteraard help ik u graag verder.
Ik kan de simkaart blokkeren en een bestelling voor een nieuwe simkaart plaatsen.
Voordat ik dit kan doen heb ik een aantal gegevens van u nodig. Daarnaast is het zo dat wij de nieuwe simkaart naar het in Nederland geregistreerde adres sturen. Wilt u mij een privébericht sturen met uw klantnummer, de bedrijfsnaam, uw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer?
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat ontzettend jammer om te lezen dat u uw simkaart kwijt bent geraakt. Uiteraard help ik u graag verder.
Ik kan de simkaart blokkeren en een bestelling voor een nieuwe simkaart plaatsen.
Voordat ik dit kan doen heb ik een aantal gegevens van u nodig. Daarnaast is het zo dat wij de nieuwe simkaart naar het in Nederland geregistreerde adres sturen. Wilt u mij een privébericht sturen met uw klantnummer, de bedrijfsnaam, uw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.