Vraag

simkaart

  • 13 September 2018
  • 1 reactie
  • 115 keer bekeken

Goedendag kunt u mijn simkaart blokkeren omdat ik deze in het buitenland kwijt ben en een nieuwe opsturen? Ps. ik kan dit niet in mijn KPN omdat de dienst niet is geactiveerd.

0613946948

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hi @Mohamed,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Wat ontzettend jammer om te lezen dat u uw simkaart kwijt bent geraakt. Uiteraard help ik u graag verder.
Ik kan de simkaart blokkeren en een bestelling voor een nieuwe simkaart plaatsen.

Voordat ik dit kan doen heb ik een aantal gegevens van u nodig. Daarnaast is het zo dat wij de nieuwe simkaart naar het in Nederland geregistreerde adres sturen. Wilt u mij een privébericht sturen met uw klantnummer, de bedrijfsnaam, uw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer?

Reageer