Beste antwoord door SjorsK
Bekijk origineelSimkaart
Ik raad je aan om een nieuwe simkaart te bestellen, waarschijnlijk is de simkaart verlopen.
In de meeste gevallen is dit gratis en kan dat via de mijnKPN omgeving.
In de meeste gevallen is dit gratis en kan dat via de mijnKPN omgeving.
Hi @Colinde ,
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Is het inmiddels gelukt om uw simkaart te activeren? Zo nee, mag u mij een privé bericht sturen met uw mobiel telefoonnummer en dan kijk ik graag met u mee.
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Is het inmiddels gelukt om uw simkaart te activeren? Zo nee, mag u mij een privé bericht sturen met uw mobiel telefoonnummer en dan kijk ik graag met u mee.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.