Vraag

simkaart activeren

  • 30 April 2017
  • 3 reacties
  • 570 keer bekeken

Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen bij mijn abonnementsverlenging van KPN en nu krijg ik bij activatie de melding "geen simkaart van KPN". Terwijl op alle logo's KPN staat en ik niet anders dan KPN abonnementen heb.
Wie kan mij helpen want telefonisch is de helpdesk vanwege onvoorziene omstandigheden niet bereikbaar. Judith

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Vervelend om te horen dat het niet werkt, werkt de oude simkaart nog? Dan kan je namelijk van de oude simkaart gebruik maken.

Het is raar dat de nieuwe simkaart niet "herkend" wordt.

Kan je het simkaart nummer en het klantennummer op je profiel onder het kopje "Klantennummer" invullen? Dan kan een KPN moderator de situatie sneller controleren 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Goedendag Bootsman2008,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Jammer dat de telefonische helpdesk moeilijk bereikbaar is maar ik ben blij dat je de vraag hier stelt! Ik ga u helpen.

Vreemd dat de simkaart niet wordt herkend. Ik ben benieuwd of de activatie inmiddels al is gelukt? Zo nee, wilt u mij dan een privé bericht sturen met het mobiel telefoonnummer?

Wij kunnen op afstand ook uw simkaart activeren. Eventueel is het voor u ook mogelijk om langs een KPN winkel te gaan. Zij kunnen uw simkaart direct activeren en mocht het nodig zijn, een nieuw simkaart meegeven.

Ik kijk uit naar uw reactie!
Reputatie 5
Badge +10
Hi Bootsman2008,

Ik ben erg benieuwd of het inmiddels al is gelukt? Uiteraard help ik u nog steeds heel graag!

Reageer