Beantwoord

simkaart activeren lukt niet;

  • 10 August 2022
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Beste,

 

Via mijn werkgever heb ik een nieuwe simkaart gekregen. Helaas zonder pincode, maar wel met een pukcode. Het simkaart nummer en pukcode zijn dan ook meteen de enige gegevens die ik heb, naast mijn telefoonnummer.

 

Als ik de simkaart probeer te activeren, vul ik mijn telefoonnummer in en daarop wordt aangegeven dat KPN het telefoonnummer niet herkent. 

 

Wat nu?

 

Met vriendelijke groet!

 

Jasper.

icon

Beste antwoord door Rick S. 10 August 2022, 11:22

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @Jasper-at-groep,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Ik help je natuurlijk graag verder. Als ik het zo lees vermoed ik dat het telefoonnummer onder een ander soort pakket hangt, waardoor je op de pagina  Simkaart activeren (ik neem aan dat je het hier geprobeerd hebt, toch?) deze melding krijgt. 

Ik wil je vragen om telefoonnummer in jouw forumprofiel in te vullen, zodat ik kan checken of dit het geval is en hoe de simkaart dan geactiveerd kan worden. 

Reageer