Vraag

simkaart niet aangekomen

  • 16 July 2018
  • 1 reactie
  • 75 keer bekeken

Hallo, 6 dagen geleden ontving ik de mail die aangaf dat de simkaart verstuurd is, deze is echter niet aangekomen. Zie hieronder de mail:

Beste meneer Varekamp,

Uw nieuwe SIM-kaart met bestelnummer 350685532 is per briefpost naar u onderweg! PostNL bezorgt brievenbuspost in Nederland van dinsdag t/m zaterdag. Meer informatie over postlevering? Klik hier.

Activeer uw nieuwe SIM-kaart direct na ontvangst
Om de nieuwe SIM-kaart direct te kunnen gebruiken dient u deze na ontvangst binnen 30 dagen te activeren via kpn.com/simkaartactiveren.

Alles snel geregeld met de MijnKPN app
Altijd inzicht in uw verbruik
Overzicht van al uw facturen
Eenvoudig extra MB's kopen
Al uw gegevens inzien en wijzigen
MB's delen met KPN Compleet
Download de MijnKPN app voor uw iPhone of Android smartphone.

Hebt u nog vragen?
We helpen u graag verder op kpn.com/klantenservice.

Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe SIM-kaart!

Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice


Ik ontvang slanog graag een simkaart.
Mvg Onno

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hi @onno,

Welkom op het zakelijk forum van KPN. Ik ben meteen voor u op onderzoek gegaan en zie dat de simkaart op 10 juli per briefpost naar u is verstuurd. Dan had het vorige week al geleverd moeten zijn. Helaas komt het weleens voor dat post verloren raakt. Heb u hierover contact gehad met TNT?

Op dit moment is het voor mij moeilijk om de simkaart te achterhalen. Wat ik nu voor u kan doen is een nieuwe simkaart bestellen 🙂 . Dan wordt het uiterlijk donderdag 19 juli bij u bezorgd. Lijkt u dat een goed idee?

Reageer