Vraag

Simkaart niet aangemeld bij netwerk

  • 5 April 2021
  • 1 reactie
  • 72 keer bekeken

Ik heb van mijn nieuwe werkgever een telefoon met KPN simkaart gekregen. Echter werkt deze simkaart niet, ik heb al van alles geprobeerd en nergens vind ik een antwoord. Moet deze simkaart aangemeld worden? Zo ja, hoe? Ik heb deze simkaart vanaf morgen nodig, de telefoon registreert de simkaart wel, maar er iets mee doen is onmogelijk. Op de kaart waar het simkaartje in zat staat ook geen mobiel nummer. Ook al gebeld, zou teruggebeld worden, maar niets meer gehoord.Wat moet ik doen? 


1 reactie

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Martin Magre,

Welkom op het zakelijk KPN forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Doordat het gisteren 2e Paasdag was waren wij niet aanwezig om jouw vraag te beantwoorden. Het was natuurlijk wel mogelijk om via de telefonische klantenservice contact met ons op te nemen. Is het probleem inmiddels opgelost?

Mocht het nog niet zijn opgelost, wil je mij dan een privé bericht sturen met je mobiel telefoonnummer (mocht die inmiddels bekend zijn), simkaartnummer, bedrijfsnaam en ter verificatie je klantnummer?

Reageer